Omat tavoitteeni eivät aivan yllä samalle tasolle teidän kanssa sillä itselleni pitäisin saavutuksena päästä 80 km/h paremmalle puolelle tuon tarvikepytyn avulla ja 55 cc rajojen sisäpuolella. Sen verran kuitenkin yritän saada tehoa lisättyä, että etupyörä ei pysyisi maassa täyskiihdytyksessä
Nämä seikat siksi, että en luota tuon Tunturin runkoon enää kovinkaan paljon kovemmassa vauhdissa. Jarrutkaanhan eivät tiedettävästi ole tehoikkaimmat vastaan tulleet.
Mitä nyt olen lukenut näitä viestejä niin noita luokkia voitaisiin rajata mielestäni seuraavasti:
- 55 cc
- 80 cc
- Vapaasti muokatut, suuruusluokka vapaa, alkuperäinen vaihteisto eli ns. Pro-luokka. Vaihteiston lohkot saisivat olla alkuperäiset, muutoin vapaasti valittavana muokkaako kytkintä, vaihdevälityksiä yms. (Suikkasta silmälläpitäen
)
Niin ja lisättäköön vielä, että uusendurot eivät ole mukana kisassa, AX, Aqua yms. kuitenkin sen verran matalaviritteisiä jo viriosiltaankin, että pääskööt mukaan.