Kaunis eikö vain? Laitehan on ollut täysipäiväisessä ajossa mutta itse en tällä lähtisi tässä kunnossa postilaatikkoa pidemmälle. Pyörä on mallia mitä-enemmän-purkaat-sitä-enemmän-löydät-uutta-laitettavaa. Suurin vika tässä on että vehje ei lataa akkua, kunhan saan purkamisen aluille aletaan tutkimaan missä vika on.
Pakoputkin pultit ovat katkenneet pyttyyn ja tämmöisen patentin turvin ollaan tähän asti menty. Kuvaa en jostain syystä saanut muokattua sopivaksi joten linkki:
http://i153.photobucket.com/albums/s231 ... d0b37c.jpg
Sähköpatentteja pyörästä löytyy ihan kiitettävästi.
Heitetäämpä vielä se lista mitä kaikkea nyt pitäisi tehdä.
-Rungon, takahaarukan, takahäkin ja pumppujen maalaus Tehty
-Putsata todella perusteellisesti Tehty
-Fiksata latausvikaEi
-Sähkösarja pöydälle, korjata huonot liitokset ymym. Tehty
-Venttiilit säätää Ei
-Keularemppa, eli stefat ja öljyt Tehty
-Katteiden korjausta ja maalausta Ei
-Jarrut rempata eteen ja taakse, uudet palat ja nesteet Tehty
-Pakoputken kiinnitys korjata/tehdä Ei
-Uusi akku Löytyy
-Ketjut ja rattaat uusia, vanhat loppu Tehty
-Ilmanputsari uusi, vanha ei ollut sinnepäinkään kiinni Ei
-Kaasutin säätää putkelle ja putsarilleEi
-Vilkut ostaa asennella Ei
-Kaasuvaijeri Ei
-Uusi ohjauslaakeri, vanha tuusan paskana... Tehty
Kulkupuolta en aio liiemmin parannella, kulkee sen minkä kulkee. Moottoria ei luultavasti tarvitse remontoida muutakuin öljynvaihdoilla+ venttiilinvälykset tsekkiä.
Ulkonäkö on sinällään hyvä näin, etukatteet jäävät valkoisiksi ja takakatteet korjataan ja maalataan uudestaan, maskiksi jäänee tuo V-Face. Fättis ja raiserit oli ostaessa kiinni. Xenonitkin löytyy ihan toimivat, johdot vaan vedetään siistimmin. Koson mittari löytyy myös. Seuraavista osista voisin olla kiinnostunut jos kenelläkään on myydä:
-Käynnistyspoljin
-alkuperänen ilmanputsari+kotelo
-ryyppyvipu
Projektia teen pikkuhiljaa kun aikaa liikenee, risuja ja ruusuja voi aina heittää kun siltä tuntuu. Koitetaan päivitellä topikkia aina kun jotain tapahtuu.