Sitten tietty vähä mitä olisi tarkoitus duunailla.
-Käynti kuntoon
-Purku
-Rungon maalaus (Musta)
-Katteiden maalaus
-Vaihdepoljin,kytkinkoppa,t-palat,jarrusatulat yms. hiekkapuhallus + maalaus
-Motin maalaus (Musta)
-Teräspuno letkut jarruille
-Koso tai Trailtechi mittaristoksi
-Vanteiden hiekkapuhallus+maalaus
-Uudet tupet
-Uusi kytkin ja jarrukahva
-Penkin uudelleen verhoilu (revennyt yhestä kohtaa + reikä)
-Underin vääntö,jos saisi samalla tuon kilven telineen kohilleen ja kunnolla paikoilleen. (entinen yhellä ruuvilla ja halki poikki)
Väreihin sais ehdotella jotakin piristettä meinaan lainailen varmaan enska Derbistä smoto loksun (oranssi/musta) tähän,mutta jos johonkin väliin saisi vaikka valkoistakin usutettua. Oisko vaikka musta runko,oranssit etu-ja takakatteet,musta maski,musta lippa,valkoiset etupumput ja swingi? Pitää vähän kuva manipulaatiota harrastella jos saisi jotakin luonnosta näytille
Vielä vähän epävarmaa näiden nyky katteiden kunto,mutta lippa vaihtuu ainakin.Mun mielestä aika ruma tuo vakio.
Mutta niitä kuvia! Pahoitteluni huonoja sellaisia...
Suzuki DR 125
Laitan heti seuraavassa päivityksessä parempia kuvia,kunhan hommat edistyy.
Meneeköhän tähän muuten jonku muun pyörän osat? Jostakin ulkomaan foorumilta olin lukevinani,että weeran osat menis,mutta mitenköhän tuo on? Kotimaasta ei oikein tähän nuita osia tunnu kauheasti saavan,mutta Englannissa ois yks paikka tiedossa,mistä pitäs aika kattavasti saada osaa. Mietin vaan,kun tuo änkkä on vähä heikossa hapessa (kolhuilla+liekkö tuon suojan alla vielä kunnon peite ruostetta ja likaa. Mitenköhän lie menee nuo lakipykälät,että saisko tähän jonkin muun merkin tarvike putkea yrittää värkätä. Mopoihin taisi olla yhteen aikaan semmoinen sääntö,että jos alkuperäistä ei ole saatavilla,niin saisi laittaa,mutta sekin muuttunut varmaan.
Sattuisko joku muuten Oulun seudulta tietämään jotaki paikkaa missä mittaavat nuita runkoja? Paikalliselta kysyin niin meinasi,että vähintään 500-600e ja oon kuitenki lukenu paljo juttua,että halvemmallakin ois saatu mittauksia.
No ei mut ehotukset ja neuvot tervetulleita. Palaan kohta asiaan