No, eihän siinä mitään, pyörä kun ei ollut kallis ja kyllähän se toimikin, kunnes olin ajamassa pyörää talliin talviteloille ja kivetyksellä lippas nurin about 5km/h vauhdeista ja sammui sitten hetken päästä. Sen jälkeen en ole käyntiin saanut, aivan kuin pyörä ei antais kipinää. Noh, tässä oli jo aiemmin ihan tappiin oikealle kääntäessä pätkimistä havaittavissa, joten uskoisin että entinen heikko kontakti on muuttunut katkenneeksi piuhaks jossain päin pyörää. Jollain hyviä ideoita mistä kandeis katella?
Hyvänä puolenahan tässä on nyt se, että pyörä tulee käytyä läpi ja osia on kahen cebarin eestä, niin todennäköisimmin ei tartte mitään osia ostaa uutena.
Ideana ois samalla tehdä pyörästä tyyliltään nakupyörä
Suunnitelmat:
-Pyörä käyntiin (homma numero 1)
-Öljynvaihto
-Ilmanputsarin vaihto, uus laitettu koppaan
-Etupumpun stefa (siis koko pumppu vaihtoon )
-Etujarrun huolto (jumissa, tämän takia siis kaaduin)
-Putken vaihto
-Eturenkaan vaihto
-Sopivan maskin (mmx?) metsästys ja laitto
-Uudet vilkut vanhojen hajonneiden telkkareiden tilalle (ledit mieluiten)
-Tangonpääpeilit?
-Normitangon sovittelu (halutaan tietää, että riittääkö vaijerien pituus?)
Valkosella hiilikuituteipillä pientä teippailua?
Jotain muuta? Mitä?