Eli nyt olis tälläne 125 DT vm -91 pyörä löytyi nettivaraosan sivulta josta sitten aikani sitä himottua päätin soittaa myyjälle ja kysäistä kelpaisiko vaihto mopoon, Myyjälle kelpasi ja siitä sitten MP-Messuille mentäessä otettiin samalla pärrä mukaan ja suunnattiin Kurikkaan jossa DT sijaitsi, Paikan päällä ihmeteltiin toinen toisemme vehkeitä ja tulimme siihen tulokseen että vaihto pitää tehdä, Paperit kirjoitettiin ja pärrä lastattiin kyytiin ja suunnaattiin messuille josta seuraavana päivänä takaisin ouluhun, Heti pyörän talliin saatuani aloitin purkamisen innokkaana, Noh tämä ei kauvaa kestänyt kun alkoi vikaa löytyä ja sitä mukaa intokin laski oli katkennutta pinnapulttia sekä halennutta kantta, jäätyneitä letkuja ja raiskattuja sähköjä, hyviäkin puolia löysin vehkeestä näistä isoimmat ovat varmaankin uusi mäntä- sekä tiivistesarja ja jykevä YZ USD keula sekä hussen smotot, Nyt olisi pyörä tarkoitus saada henkiin ja laillisempaan kuntoon yleensäkkin, Budjettikaan ei ole kovin hirveän iso joten en rupea mitään näyttely peliä tekemään, Budjettiin liittyen osia on myynnissä esim. Enskavanteet Piikki/Nasta kumeilla, Vakio keula, Etujarru ei vakio, Fatbar ja kiinnikkeet sekä muuta hilpettä.
Mainittakoon nyt että palaute&apu on tervetullutta sillä tämä on ensimmäinen proju topick minulta eli pilkut&pisteet ovat pahasti hakusessa mutta yritän parhaani että teksti on miellyttäää lukea, Kuvista en tiedä näkyykö koska ikinä en oo ennen niitä laittanut joten sanokaapa jos eivät näy.
Tehtävää löytyy mm.
-Osien maalaus (Maalattavista osista lisää myöhemmin)
-Koneen kunnostus
-Sähköjen korjaus/siistiminen
-Jarrupalojen&taka jarrulevyn vaihto
-Keulan huolto
-Äänenvaimentimen vaihto
-YZ Katteet?
-Takahäkin vaihto (Vääntynyt)
-EHDOTUKSIA
Kuten ylempänä jo sanoin niin purkaminen aloitettiin jo ja tähän asti päästiin.