Viime kesän lopulla(Elokuu) Selailin kettuuntuneena nettimotoa, kun uskollinen käyttispyörä(Suzuki Ts) hajosi kolmannen kerran. päätin että nyt tulee RADIKAALI muutos edelliseen verrattuna.
löysin kuin löysinkin samassa kunnassa sijaitsevan honda Nsr:n joka oli varustettu 154cc polinin pyttysarjalla, isommalla kaasarilla,sekä jollymoton tehoputkella. samana päivänä käytiin pyörä katsomassa ja hyväksi toteamassa.
kotiin päästyäni täytyi ruveta pyörää tarkastelemaan lähempää ja kuinka ollakkaan yllätyksekseni pytyn ulkoseinämässä oli reikä(?).. paniikissa soitin myyjälle ja ilmoitin että näin on, ja yhteistuumin totesimme että pakkasen tekosia varmaankin on. samalla sovittiin sopivasta summasta jonka myyjä korvasi minulle pyörän hinnasta. pytty käytiin hitsauttamassa liikkeessä (joka teki muuten prkeleen hyvälaatuista työtä!).
Saatiin pytty takaisin talliin ja eikun asentamaan.. kaikki meni niin kauan hyvin kunnes vesiä ruvettiin laittamaan, porisivat suoraan pakoaukosta ulos.. siinä samaisessa millisekunnissa kun näin kävin niin lentelivät ärräpäät, kuin myös kiintoavaimet..
Viime kesästä kasvaneena ja viisastuneena(?) päätin Että kun nyt ruvetaan laittamaan niin laitetaan nyt sitten kunnolla. Noh viimeviikolla sitten bongasin nettimotosta 00-vm Nsr jossa valmiina 180cc malossi sekä muuta hilpettä kiinni (laitettu 1000km sitten liikkeessä .. kuitit tallessa! )
.Loppukesästä pyörällä oli ajettu pienimuotoinen kolari jossa meni etukatteet sekä muuta pientä hilpettä . Mutta tekniikka pelasi 100% ellei jopa paremmin . viikonlopun koittaessa (La aamulla klo 6.30 täräytettiin skoda tulille ja lähdettiin ajamaan n reilu 350km pohjosiin päin pyörää noutamaan )
paikanpäällä pyörää tutkittiin ja todettiin tekniikanpuolesta mahtavaksi (ja pieni lenkki heitettiin myös). Nyt Tilanne on tämä : Vanhasta Nsr:stä säilyy kaikki muu paitsi Moottori , uudesta otetaan moottori vanhaan .
Pyörät on tallissa palasina ja optiot avoinna , tavoitteena olisi päästä maagisen 200 km/h Yli kevarilla (liekö edes mahdollista) Kuvia Tulee kunhan saan kameran kaivettua esiin .. tekstin ulos saanti on tönkköä (liekö johtua siitä että ensimmäinen kirjoitus?) mielipiteitä saa antaa , ehdotuksia otetaan vastaan yms.! Ehdotuksia kuinka päivittää pyörän ulkonäköä? "Tällähetkellä ulkonäkö uutta vastaavassa Sp2 kunnossa(jc22) !"
Myöskin kysymys teille Nsr Tietäjille , Olen lukenut ulkolaisilta nettisaiteilta Tarulta tuntuvasta Nsr Spesiaali mallista jota on valmistettu tietty määrä 200kpl ja tiettyinä vuosina , Tämä vanhempi Nsr tuotu italiasta ja rungossa on laatta jossa vielä heikosti näkyy singneeraus sekä "12/200 speciale"sekä laatassa tämän ja nimikirjoituksen välissä isolla "SP2"