muutamissa muissa projekteissani pyörästä joskus jotakin tainnut sanoa, ja sanonut myös varmaan sen ettei tälle tehdä mitään projekti luontoista, mutta nyt homma tuntui karkaavan käsistä, kun oli tarkoitus ruveta laittamaan pyörää myyntikuntoon. semmosta "pientä" putsailua ja siistimistä ynm pikkujuttua piti tehdä.
mopo on siis v-koneellinen nelari piikki ( laiska kun mikä); mutta hyvä ajella matka ajuja. enhän tällä muuta kyllä kesällä tehnytkään. n. 15000km kesän aikana tuli taitettua pyörän kanssa. tarkoituksena oli myös käydä norjassa mutta se vähän jäin. ehkä ensi kesänä uuden ulkoasun kera.
sitten itse asiaan.
niinkuin aikasemmin sanoin, homma taisi karata käsistä. tarkoitus oli siis puhdistaa ja kiillotella kromi osat ja tehdä uudet jalkatapit ja lokari taakse.
vitut minä mitään kiillotellu, mopo palasiksi ja uutta runkoa tekemään.
tällä hetkellä runko on rullaavana tallissa odottaen lopullisia saumoja.
lähtökohta on tietysti tämä.
poikkeaahan tämä nykyinen runko entisestä.
ja sitten moottorin kanssa.
projekti edennyt sen verran vauhdilla ettei tullut aikaisemmin topiccia tehtyä. noin puolitoistaviikkoa sitten aloitin rakentamisen.
ei tämä kirjoittelu koskaan ole minun alaani ollut joten enmpää en kehtaa tai osaa kirjoitella. päivitellään kuvien kera sitten kun taas jotakin tapahtuu.