Polkastaas tästä nyt sitten kotariprojekti käyntiin detsiprojektin rinnalle, joka tosin on ollu vähän jäissä pienten sattumusten vuoksi, mutta siitä lisää mopopuolella.
Eli siis ostin vuos sitten keväällä tämmösen vanhakunnonkunnonvanhan vanhanliiton kotarin, kun piikkikortin sain. Vaikka pyörällä olikin ikää jo 12v ostaessa, ostopäätös syntyi sillä perusteella että pyörä oli ainakin kuvien perusteella pirun hyvässä kunnossa ja hinta sovittiin myyjän kanssa kohdilleen. No, niin sitä sitten lähettiin Seinäjoelta hakemaan, ja heti kun perille päästiin niin olihan sitä pakko päästä heti kokeilemaan


Noh, pärrä seisoi tallissa pari viikkoa ennen kun kortin sain, ja tuon kuntoisena sillä ajettiin ensimmäinen kuukausi, ainoa mikä vaihdettiin oli kilpi kun vanha oli sen verran mutkalla.



Keväämmällä meinasin tehdä koneremotin aloitusmiitin jälkeen, ja miittiinhän pyörä pitää tietysti puunata viimesenpäälle:

Miitissä ei päästy edes puoleenväliin asti, kun pyörä otti ja kilkkas. No, autokyydillä kotiin ja parin päivän päästä kun ehti niin kone pois rungosta ja vaurioita tutkailemaan:'
- Kiertokangessa 0.5cm väljää
- Sylinterissä ikävät naarmut
- Kansi täynnä hakkaumia
Eli hyvin meni siis aloitusmiitti.

Mutta sitten tällä viikolla alkoi tapahtumaan, kun posti kantoi ovelle tällaisen:


Tänään kävin keitaalta tilaamassa mäntäsarjan ja yläpään tiivisteet, ja samalla mukaan nappasin tupit ja 3m oranssia letkua

Kisakoneen paketissa tuli myös uudenmallin kytkinkoppa, jonka piti olla ehjä mutta kiksi oli ilmeisesti tehnyt kolon, ja oli siinä pieni reikäkin että olis öljyt tullut kuitenkin ulos kun olis laittanu ekaa kertaa käymään. Reissu motonettiin ja kemiallista metallia mukaan.


Siinäpä tarinaa aloitusviestiin luultavasti ihan tarpeeksi
