Ostokunto kutakuinkin tämmönen (lukuunottamatta vanneteippejä , spokeskinssejä ja puuttuvia hermusen tarroja)
Ei siinä mitään kilometrit ei näy oikeastaan muualla kun mittaristossa koska tosi hyvin pidetty ja huolettu! Yläkerta muistaakseni rempattu 36tkm kohdalla eli ei tarvii sitäkään murehtia. Itse olen ajanut nyt pyörällä 2-3tkm ja en kyllä kadu! Tankillisella pääsee helposti 250km ku vanhalla smmällä hyvä et pääsi 100km Joku kuitenkin kysyy miks just nelari niin suurin syy taitaa olla koulumatka jota kertyy päivässä 60km eli aikapaljon mukavempi nelarilla päästellä motaria Positiivinen yllätys nelariin vaihtaessa oli kulutus ja ajamisen rentous, tosiaan parhaillaan päässy 2.5l/100km, mutta kyläpyörittelyssä on siellä 5l ylä ja alapuolella Mitäs muuta mä tähän nyt vielä jaarittelisin. Eli tosiaan nyt ois suunitelmissa sinivalkoinen värimailma ja teema tarrasarja, mutta tarrasarjaa en paljasta ennenkun on paikallaan Pientä jännitystä
Tässä pientä tehtävälistaa:
Tarrasarja:Löytyy
Osien kiillottelu:Valmis
Maalit:Hommattu
Uusi putkisto:Löytyy
Uusia katteita:Kaikki löytyy
Led nauhaa tankin alle:Työnalla
Purkaminen: Tehty
Sinisiä letkuja:Tehty
Kasaus:Valmis
Mennääs nyt sitten itse asiaan! Elli tänään vähän alottelin tuota purkamista ja sain ihan hyvään vaiheeseen että on huomenna hyvä jatkaa. Kuvat ei sitten ole parhaimman laatusia kun suurin osa puhelimella otettuja.
Tästä lähdettiin! (ois sen vrm voinu pestä ensin, mutta mitä turhia)
Tuollaseen vaiheeseen päästiin tänää. Huomenna varmaan jatkuu mikäli ehtii/ on motivaatiota. Ehdotuksia kuunnellaan mitä yksityiskohtii tähän vois laittaa ja minne! Eli kertokaan ihan rohkeesti omat mielipiteenne
Vielä tähän loppuun suunitelmaa värimailmasta, ja kyllä toi maski ja loksu ei oo jäämässä tulee vm maskii ja sit oon katellu hp masterin smotoloksua, muitakin saa toki ehdottaa jos joku tietää jonkun hyvän combon
Sellasta Tosiaan mielipiteitä ja ehdotuksia kuunnellaan! ja ennen kaikkea kommentoikaa! Tähän loppuu vielä ex hussesta kuvaa
Elkää antako peilien häiritä, ne oli vaan väliaikaset! Nyt hyvät illanjatkot!!