Aloitustilanteesta ei valitettavasti oo kuvaa, pyörän purin palasiksi seuraavana päivänä ostosta. Eli läpikäydään koko paska kunnolla, maalataan ja puhistellaan ja kiillotetaan. Moottorista oli pari vaihderatasta rikki, ne vaihdoin uusiin. Männällä oli ajettu edellisen omistajan mukaan 6h, ja se saattoi pitää paikkaansa, ihan hyvältä näytti. Sylinterissä oli pientä naarmua, ei mitään kynteen tuntuvaa, mutta onko se näissä pinnoitetuissa miten tarkkaa? Samalla kun oli auki, niin porttasin vähän kanavia sylinteristä. Moottori on nyt kuitenkin kasassa ja vaihteet pelaa. Saa nähä miten ton pytyn kans käy. Takakatteen tilasin uuden, vielä pitäs tilata ilmanputsarikotelo ja sille ne pienet kopat. Laitetaan tähän väliin vähän kuvia:
Runko purettuna, siinäkin on vielä työmaata. Saa tehä koneenkorvakot uusiksi.
Moottori irroitettuna:
Aukaistuna:
Tän näköinen siitä nyt tuli:
Runko on kaverilla hiekkapuhallutuksessa, sen maalaan varmaankiin jollain tumman/grafiitinharmaalla. Katteet ihan oransseina. Eikä tule mitään tarrasarjahirvitystä, etukatteisiin jotku factory tai six days tms. tarrat ja takakate saa jäädä kokonaan oranssiksi.
Paisariksi tilasin Pro Circuitin Worksin, se tulee varmaan parin-3n viikon päästä.
Smotoja saa kaupitella tähän!!!
Eli tämmönen projekti, tästä jatketaan ja koitan saada mahollisimman äkkiä ajokuntoon, kun rupeaa tiet olemaan jo auki. Kommenttia!