Jebis kirjoitti:Tosi hyvin näyttää sujuvan tähän mennessä jos vasta ensimmäistä koneremonttia kerta teet.
Joo, en ole tälläiseen vehkeeseen vielä tehnyt koneremppaa tehnyt. Tunturiin sen olen tehnyt, mut näissä ei kovin kovasti samaa ole
Purkaminenhan on helppoa
Tontz kirjoitti:Vaikka laakerit tuntuisikin hyville, kannattaahan toki mahd. paljon vaihtaa nyt niin huolettomat kilometrit edessä ensikesänä
Tässä on kyllä tekemisen mallia, ymmärsin ettet paljoa ole ennen projektoinut niin kyllä tää on oppimista parhaillaan
Joo, luulen et vaihdan kaikki laakerit, paitsi neulalaakerit. Olen kuullut että ne kyllä kestää. Vaihdatteko muut konerempoissa neulalaakeritkin kaikki?
Ka$a kirjoitti:Ainakin helppo koota kun kuvia löytyy ja mukava lukeakki
Voin sanoo suoraan sulle yhen asian, en osaisi kasata tota konetta jos en ottaisi kuvia. Kuvat ovat ilmaisia, joten niitä ei kannata säästellä kun kamera on! Tai ehkä osaisinkin, mutta paljon vähemmän muistettavaa ja mietittävää!
Mutta kaipaan vähän jelppiä, nimenomaan Mitoon koneremppoja tehneet:
Kun lohkot erotin, ja kampura tuli mukaan vasemman puoleiselle lohkolle, tuli tuolta toiselta puolelta outo o-rengas, missä tuo on ollut, osaako joku sanoa? Siis tuo musta mikä on nyt tuon holkin sisällä:
Ja sit, miten nuo vaihteensiirtäjä jutut lähtee tosta, wsm:stä ymmärsin et kun painaa ton tosta kolostaan vaan pois, mutta ei lähtenyt, eli pitääkö ottaa noi lukkorenkaat pois?
Toisaalta, tuli mieleen että jos nuo neulalaakerit ei paljoa maksa, voisi nekin samalla uusia. Selviää vaan halvemmalla kun ei tartte kokoajan purkaa jonkun vitun laakerin takia. Mitä mieltä muut?
Mutta hei, tartteeko kytkinlevyjä jotenkin liuottaa öljyssä?
En ehtiny tänään MP-Racingille, huomenna tarkoitus mennä sinne paremmalla ajalla.
Ja sit tänään tarkoitus tilaa stefat ja kytkinlevyt