Niin sitä minäkin vähän meinasin että turhanpäivästä hommaa kun ne niitit on siinä tiellä/eri tasossa jarrulevyn kanssa. En ainakaan äkkiseltään keksinyt miten ne aukeaisi, jos ylipäätänsä aukeavat niin että olisivat vielä suljettavissa. Lienee kai helpointa pyörittää koko vannetta etuhaarukassa ja tarkkailla sitä levyä. Ei levy kuitenkaan näytä kärsineeltä tms, eiköhän se ihan ok ole. Ainakin jarrutti tehokkaasti ja tasaisesti.
Takajarru sensijaan kaipaa lisää nestettä ja ehkä uudet tiivisteetkin työsylinteriin. Vähän on takajarru tunnoton ja sellanen tehottoman olonen.
Tänään lähti mp-racingilta 25euron arvoinen tilaus sisään. Menee pari viikkoa kun joutuvat osan tilaamaan tehtaalta. Eli sieltä tulossa kytkimen laakeri, yksi vaihteensiirrin, kytkinpuolelle yksi seekerin rengas, kytkimeen lukitusprikka, vaihepolkimen stefa ja pakoaukonsäätimen tiiviste. Lisäksi tuli viesti purkuosat.netistä että startin bendixi ja vaihdepoljin on postin kyydissä
Nopeaa toimintaa ja halvalla.
Mitenkäs muuten, onkohan nuo vilkut kuinka laittomat mitä tähän tulossa? Tähänhän on kiinan maalta tulossa se ducatin takavalo missä vilkut samassa (toinen neliöistä vilkkuu oranssina kun vilkku on päällä) ja eteen tulee vilkut jotka peilissä kiinni/upotettuna. Ei sillä väliä ole vaikka laittomat olisikin, mutta ihan mielenkiinnosta pohdiskelen.