No kai jää ilman muoveja, paitsi sit kylmillä keleillä pidän nii suojaa käsiä vähän .
Mut nyt kyllä vitutuskäyrä nousee jyrkässä kulmassa Uus alapahvi heitettii ja mietittiin että mikä vittu on kun ei lähde käyntii. Pureskeltiin sit lisää ja kannentiiviste oli venyny ihan muodottamaksi. Helkkarin kiinantiivisteet. Tuli tilattua pjme:ltä kun oli athenat loppu. Nooh kai se pitää uus yläpääntiiviste sarja tilata ja laittaa kiinni kunhan tulee, eipä täs vielä mitään menetä (paitsi rahaa) kun ei vielä edes kelejä ole
Paha sanoa kumpi ärsyttää enemmän, ruotsin voitto vai tuo hajonnu tiiviste
Tulipa pien virhearvio katottua ton tiivisteen kanssa, kyllä se onkin ihan hyvä, varmaa siksi lähteny pois kolostaa kun puuttu "jousiprikat" palotilan kannen pulteista, tuli kuitenkin uusi tiivistesarja tilattua jos tuo nyt levahtaa
Mutta kuiteskin, tämä vehje on nyt VALMIS. Ekat ajot jo eilen otin ja tämä päivä ajeltu ja tuntuu että vetoja ois kun pienessä kylässä
Ulkonäköön tuskin mitään kummempia teen, ehdotuksia kyllä saa antaa jos vielä haluaa! Nyt mielipidettä ja kommentia tulemaan! . Laitetaan vielä vikat kuvat tästä vehkeestä.
Ja änkän voisin kiillottaa, pitäisi vaan ottaa joku päivä hiomapaperi kauniisee kätee ja ruveta hiomaan. Ja alempi t-pala nyt jää tuommoseksi, ei innosta enää viedä pulveriin tuota ja tai muutenkaa enää ruveta kauheemmin purkamaan tätä, kyllä se tommosenaki toimii . Ja joo isompaa sxv luukkia haettiin ja oman näköstä pyörää tehtiin, nii kyllä tää mun mielestä ihan hyvin onnistu!