Huhuh! Kiitoksia kaikille mielipiteen ja kommenttien antajille!
aikamoista yksin puheluu ollut tähän ast, ja tuntunu ettei ketään tätä seuraile...
Vastauksia: Mun mielestä tuo tarrasatsi on komein mitä oon löytänyt ehkä vähän sekava, mutta se siitä tekeekin hienon ...
mustaan alueeseen vois laittaa valkoista pientä tekstiä tai sitten niiku joku oli muokannu hienosti valkoseks sen ja laittaa mustalla pienellä tekstillä jotain...
Vanteet maalattu ruiskulla ja maalista muuta tietoa ei ole paitsi menin automaali liikkeeseen ja sanoin että kaikkein lähimpänä sähkönsinistä olevaa maalii tarttisin ja sitte ne sekotteli mulle sieltä kartasta semmosen!
Pytty on juu 144cc athenan ja kansi athenan myös... Ennen oli myös samanlainen FmF fatty, mutta sain niin hyvä tarjouksen siitä sillo syksyl ni oli pakko myydä ja nyt hgs ssä vaihtui tähän putkeen pienellä välirahalla!
Kanavien eroista en tiedä kyllä muuta kuin että luulis tässä olevan pikkusen isommat ainaki... Imupuolta on parannettu avartamalla lohkoja vähän.
Tänään holkit ois tilattu etupäähän smotoille sorvarilta, ja huomenna sovitan takapään ja tilaan sinne myös holkit kunhan saan mitat mimmoset tarvii ( kaverilta lainassa YZ tan ratas ja jarrulevyt että saan ketjulinjan ja jarrulevyn linjattua ) nekin saa vaa kahdella pultilla kiinni, koska jako ei täsmää pulteissa!!
mistäköhän vehkeestä noi smotot on ku kuus pulttinen jako rattaas ja levyis sekä etu 3,50 ja taka 4,25 leveet ? kotarin eikä yz tan ainaskaa oo ku niitten levyjä tullu kokeiltuu eikä jako täsmää
! kertokaa vaa jos tiedätte ehdotuksia mistä nää vois olla.. Edelliselle omistajalle tullu kevari projektin mukana eikä tietoo mistä nää vois olla ku luuli, että nää on kotarista
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.