Ei oo siinä vika, pitänee aukoa kaasari ja tutkia tilannetta.
Otsikosta huomaatte, että taas yks Mito lähti ja nyt oli kyseessä Nikon Mito tän näkösenä.
Tilalle tuli Nasse-setä.
Nassesta ei enempää, jos sitä laitetaan nii se menee tuonne toiseen topicciin.
Nyt tää topicci on siis pelkästää mun laitteista. Kevarikortin saaminen lähenee uhkaavasti, mutta Miton valmistuminen kaukana. Puhuttiin isukin kanssa, että vois jonkun halvan kevarin hommata ainaki siks aikaa, että saan ajettua kortin ja kateltiinki sopivia vaihtoehtoja. Tänää tulin kotii naisista ja isukki käski kurkata autoon. Siellä ootti tän näkönen Räsänen .
Suuremmin en tiiä mitää tekniikasta, paitsi että yläkerta on tosi vähän ajettu, Raven laippa puuttuu ja startin hiilet pitää vaihtaa. Vetoja tuntu olevan kivasti vaikka pa-säädintä ei oo. Kytkin luisti vähän, mutta johtuu kait vaijerista. Vilkut, takavalo ja toinen peili pitäs laittaa nii ois tieliikenne kelvollinen. Ajan tällä tän näkösenä nii kauan, että saan Miton kuntoo ja sitte alan rakentamaa tätä . Suunnitelmissa ois fättistä, kaatumarautoja, hienompia vanteita yms. Hintasekseen varmasti hyvä laite pienen puunauksen ja osien kiristelyn yms. jälkee .
Pakollinen otos kaverikuvasillalta
E: RÄSÄ/ROTAX TIETÄJÄT Mistä saan startin hiilet ja etujarrun korjaussarjan? Myös mittarinpyörittimen ja sen raven laipan saa myydä mulle.
Otsikosta huomaatte, että taas yks Mito lähti ja nyt oli kyseessä Nikon Mito tän näkösenä.
Tilalle tuli Nasse-setä.
Nassesta ei enempää, jos sitä laitetaan nii se menee tuonne toiseen topicciin.
Nyt tää topicci on siis pelkästää mun laitteista. Kevarikortin saaminen lähenee uhkaavasti, mutta Miton valmistuminen kaukana. Puhuttiin isukin kanssa, että vois jonkun halvan kevarin hommata ainaki siks aikaa, että saan ajettua kortin ja kateltiinki sopivia vaihtoehtoja. Tänää tulin kotii naisista ja isukki käski kurkata autoon. Siellä ootti tän näkönen Räsänen .
Suuremmin en tiiä mitää tekniikasta, paitsi että yläkerta on tosi vähän ajettu, Raven laippa puuttuu ja startin hiilet pitää vaihtaa. Vetoja tuntu olevan kivasti vaikka pa-säädintä ei oo. Kytkin luisti vähän, mutta johtuu kait vaijerista. Vilkut, takavalo ja toinen peili pitäs laittaa nii ois tieliikenne kelvollinen. Ajan tällä tän näkösenä nii kauan, että saan Miton kuntoo ja sitte alan rakentamaa tätä . Suunnitelmissa ois fättistä, kaatumarautoja, hienompia vanteita yms. Hintasekseen varmasti hyvä laite pienen puunauksen ja osien kiristelyn yms. jälkee .
Pakollinen otos kaverikuvasillalta
E: RÄSÄ/ROTAX TIETÄJÄT Mistä saan startin hiilet ja etujarrun korjaussarjan? Myös mittarinpyörittimen ja sen raven laipan saa myydä mulle.