Joo mittasin, käsi mittarilla.
Aloin purkaa sylinteriä irti siinä joskus 7 aikoissa.
Noh, yllätys. Ei oikeesti jaksa enää ees vituttaa ku väsyttää nii törkeesti. Sylinterin otin pois niin sieltä oli irronny sylinteri putken palanen siitä edellisestä männänrengas rikosta viime kesältä. putkeen oli jääny vasemman sivuhuuhtelun kohdalle joku pien hiushalkeama ja nyt oli hajonnu ja repeytyny paskaks.
Onni onnettumuudessa, tuo kallis n. 400€ sylinteri paketti ei mennyt paskaksi. VAAN se palanen jäi pyörimään huuhtelu kanavaan ja tuhos sen 250km ajetun männän, eikä SYLINTERIIN TULLUT JÄLKEÄKÄÄN, huuhtelu kanavan repeytymän lisäksi.
Noh, mäntä irti, renkaat oli pysyny paikallaan vaikka ylempi oli poikki, onneks ei hajonnu plkiessa, ois meinaa tullu lisää viiruu sylkkään.
Huomasin siinä kokeilessa että jaaahas, kampuran laakeri on muute päässy väljäks... Ja siitähän ei päästä yli kun vaihtamalla.
Joka tällä nykysellä rahatilanteella on täysin mahdoton operaatio, varsinkin ku nkesätyöt alkavat tasan kuukauden päästä, matkaa 38km suuntaan, pyörä välttämätön.
Joskus 22:30 oli moottori ollu pöydällä jo jonkin aikaa, nyt irroitettu vauhtipyörä, staattori, sen alta kaikki pultit ja toiselta puolelta kytkin (kruunut vielä kiinni kun ei saa ilman mutterimopoa auki)
Huomenna tuo purkaminen sitten jatkuu. Tämähän on ensimmäinen kerta kun yritän purkaa moottorin kampuraan asti, ja kasata sen takaisin...
Huomenna tulee kuvaa kun saan ensin nukuttua muutaman hassun tunnin (tänään rakennettu n. 9 tuntia+ autoalana hommat päälle) ja pääsen jatkamaan projektia, joka tuntuu juuri tänään täysin mahdottomalta saada valmiiksi...
E: kirottu pyörä nro#2.
http://www.motot.net/talli/osat/id42945/Ostakaa tappajan osat pois! Kysellä saa!