Kiitos taas hyvästä informaatiosta!
Kyllä noitten kuvien pitäisi näkyä projun loputtuakin, ei pitäs olla mitään syytä miksei.
Kävin ostamassa uuden petarit, vetoakselinlaakerin, ja kytkimen painelaakerin. Maksoi 52e, tiedä sitten oliko tyyristä? Kyllä ne enemmän ainakin MP-Racingillä olisivat maksaneet.
Kuten huomaamme, tuossa on noi suojakumit/metallit. Ne on siis syytä ottaa pois, myyjä sanoi että ne saa ihan kivasti irti, ja siinä mietittiin, että jos jättäis toiselle puolelle, stefan puolelle sen suojan? Vai olisiko parempi ottaa molemmat irti? Koska eihän se öljyn kuitenkaan tarvi päästä siitä laakerista enää pidemmälle? Mitä mieltä olette, kannattaako ottaa molemmat vai vaan toisen puolen? Vetoakselinlaakerin vois ainakin mun mielestä jättää ulkopuolelle sen suojan. Miten ite tekisitte?
E: Ja se vesipumpun akseli:
Jonkin verran tollasta väriä, mutta tommoset kulumaurat näkyy tuossa.
Ja onkohan tossa neulalaakerissa jotain vikaa, kun se ei tavallaan ole ihan keskellä:
Ja pitääkö öljypumppua ilmata millään tavalla?