Kiitos mielipiteistä!Tota valoa katon vielä joku ilta ku on pimeetä, mutta asentaessa koitin ja näytti tielle osottavan...saattaa kuva vähä huijata, tiedä sitte.Rotom antoi hyviä vinkkejä, joista osaa olin itsekkin ajatellut, joten saa nähdä jos talvella tulee tylsää niin saattaa pyörä vielä hiukan muuttua.Candy-punaset vanteet ois kyl nätit!
Sitte oon kauan odotellu et pääsen toteuttamaan jotakin ja nyt se alkaa olla niin lähellä...eli vihdoinkin pääsen itse asiaan eli pyörän viritykseen!
Eli suunnitelmat vähän muuttui...HYVÄLLÄ tavalla ja päädyin sitten varaamaan 66650E sylinterin, jonka testaamista odottelen enemmän ku mitää muuta!
Viimestään ens kuun alussa lähtee tulemaan tännepäin.Tämmöstä on siis tulossa:
Sylinteriksi siis tuo maaginen 66650E
Kaasari tuli jo ja päädyin sitten lopulta dellorton 34mm VHSB kaasuttimeen, joka on siis litteäluistilla oleva versio.
Ei ehkä paras vaihtoehto, mutta ilmanputsarina toimii pipercross joka takaa ainakin hyvät imuäänet jos ei muuta ja ei vie paljon tilaa..
Sylinterin mukana tulee "vähän" ajettu 2-renkainen tasapää mäntä, joka saa aluksi kelvata.Vaihdan sen sitten myöhemmin 1-renkaiseen mäntään.Joka tapauksessa sylinterin kaveriksi hommaan 200h-kannen ja kun löytyy niin ajattelin putkeksi evo-1 putkea / jollymotoa.Vakioläpät on kans vaan vakiot, joten V-forcet tulee kunhan kerkiää.
Tarkotus olis saada tästä tehokkaampi peli kuin edellisestä pyörästäni, eli aprilia rs:stä.Tässä vielä vertailu tekniikasta, mitäs mieltä ootte tuleeko tehokkaampi?
---------RS------------------ MITO----------
Polini 154cc-setti------ 66650E, 200-h kansi, 1-renkanen mäntä
36mm Dellorto--------34mm Dellorto
(pyöreä luisti)----------(litteä luisti)
Rave2-----------------------CTS
Vakioläpät----------------Vforce-3
Pipercross------------- Pipercross
Jollymoto--------------Jollymoto/Evo-1