Settis kirjoitti:Ei malta oottaa et pääsee näkee tän livenä, saattaa pyörä pikkusen kiiltää vielä näyttelyn parrasvalois
. Kiillottuuko tuo keula muka iha laikalla + metalpolishilla ilman mitää hiontaa, ku oman pyörän keulan kiillotus ollu mielessä kesästä asti mutta tuntuu nii isolta hommalta alottaa keulan hiominen.
Eli siis tuo keula dipattiin tuolla natriumhydroksidi liuoksessa ja sen jälkeen vedettiin kahdella eri kovavahalla. Sen jälkeen vielä tuo metalpolish. Eli ihan ohjeen mukaan tehtynä. Keula kannattaa myös huoltaa samalla kun purkaa ettei aivan turhaan pura sitä. Aikaa tuohon projektiin menee 10h jos meinaa kiillottaa myös t-palat, irroitukset mukaan laskettuna.
niko586 kirjoitti:Morjesta! Mitä välineitä käytät kiillotteluun? ite oon laikalla ja polishilla kiillotellu joitakin osia mut syylärin päädyt on perkeleen v*ttumaista kiillotella eikä oikee kiillä sitten millään.. Tosi Komeen näkönen husse tulossa
No tuollahan ohjeissa siitä on kerrottuna ja takaperin topikissa myös kerrottuna kuinka hankalaa ne syylärit oli kiillottaa. Tosiaan jos tarkasti selitän niin aloitin epäkeskohiomakoneella ja sen jälkeen ohjeiden mukaan.
Sitten myös tähän päivään! Tänään kiillotin vanteesta toisen puolen ja lopputulos oli "kromi" eli paras tähän mennessä. Kuvia tulee kunhan takavanne kokonaan valmis ja saan puhelimen millä kuvata.. Jatketaan huomenna!