Tänään mentiin kaverin räsän kanssa hallille aikamoista rallia (kiitos kaverille kyydistä) ja laiteltiin mitoa joku 5-6h. Varsinaisesti eteenpäin ei saatu, mutta pieniä seikkoja tehtiin (Hankalien paikkojen putsailua, rungon teippailua yms. pikkuhommaa)
Runkoon hiilikuituteippiä. Tosiaan, aika vaikea oli saada se tuohon venymään, mutta kuumailmapuhallin oli kaveri. Pari pientä ryppyä jäi, laittaa paremmin jos alkaa häiritsemään. Nyt ainakin näytti katteen kanssa ihan hyvältä.
kierroslukumittariin laitoin sinisen mittarinvalon, samatien nopeusmittariin sain toisen valon vaihdettua, mutta ei enää sormet yltänyt siihen toiseen eikä ollut aikaa etuvaloumpioita irrottaa että yltäisi.
Sitten teipin hukkapalalla testasin pikaisesti miltä näyttää tankinkorkki teipattuna. Ihan hyvälle näyttää, eli laitetaan siihen sitten paremmat teipit ja ehkä tohon keskiosaan myös teippiä.
Osaako joku neuvoa ton cts servon kanssa että miten tuo vaijeripyörän jousi tulee?
Kuvassa näkee sen jousen, törröttää tollalailla irrallisena tossa. Sen pitäisi muistaakseni jännittyä tota servon reunaa vasten, mutta en ainakaan millään tajunnut miten sen saa silälailla jännitettyä. Nyt se on siinä vähän niinkun turhanpanttina vaan...Eli ohjeita siitä kaivataan.
Sitten apuja Joku mito tai sähkötietäjä saisi vähän neuvoa. Nimittäin ei lataa akkua
Ja itse en osaa edes yleismittaria täydellisesti käyttää, eli sormi menee suuhun siinävaiheessa kun sähköissä vikaa. Mittailin sillä piippausasennolla jännitteensäätimeltä lähtevää liitintä ja sitä liitintä joka tulee koneelta, mutta kaikissa pinneissä piippasi ja kontaktia näytti olevan. Suihkisin liittimet silti läpi crc:llä, ei tullut parannusta. Eli vinkkejä mistä lähtisi etsimään akun lataamattomuutta? Ainoat paikat mitä itse keksin mitata on jännitteensäätimen liitin, akun navat ja se yksi leveä liitin sähkösarjassa joka menee koneeseen
Eli aika avutonta touhua...