That's the problem.
Joo porailin tota reikää vaan syvemmälle ja väänsin lisää kierrettä. Kyllä sen pitäis taas kestää. Tossa kuvassa ei siis tehty vielä mitään.
Vedin molemmista pyöristä takarungot veks. Päätin, et teen samalla ton takarungon vähän erillai. Yläputket menee samallai, ehkä vähän enempi kulmaa tuli, mutta ihan jees. Alaputket teen suorasta paksuseinämäisestä neliöputkestä. Tulee taas vähän vahvempi ja yksinkertasempi. Toi mäntä, mikä on kiinni, taitaa olla taiwanin mäntä, mut kattoo nyt kumman pytyn laittaa kiinni. Toises olis kyl ART:in laatu mäntä, mut se on ihan lasittunut ja mäntäkin kärsiny enempi, kun toi. Tosin ei sekään leiponut ole ja puristukset oli tallesa.
Kampurassa on pintaruostetta aika paljon, kun siellä sitä vettä oli lillunut, mutta kyl ne siitä ajan myötä liukenee. Sitä vois siis lyödä koneen kasaan. Vaihan kampuran stefat sitte myöhemmin, jos ne ei pidä.
Pitää siis vaan tehä toi takarunko valmiiks ja purkaa molemmat pyörät osiin. Maalata runko, ja sitten voi koota jo rullaavaksi ja yrittää saada jotain väriä tankkiin.