Itseasiassa ratas on jo tulossa minulle ja vielä 2 kappaletta! Teetätin rattaan käyttäjällä pbt.
Ahvalalta isoin minkä itse löysin niin oli 40 piikkinen mutta olen nähnyt joskus siellä 42 piikkisenkin. Jos pbt ei olisi tehnyt noita rattaita minulle niin väleiksi olisi tullut 12/40 tai 12/42. Entiset välit 13/38 ovat liian pitkät koska kiihtyminen hyytyy 100 jälkeen
Saa nähdä miten keräilee huippuja noilla 14/48 väleillä, todennäköisesti kiihtyy iloisesti
Vhm kansi nyt kiinni ja pytyn alla vino pino tiivisteitä
Squish on nyt suunnilleen 1,2mm ja saattaa tippua lähelle 1mm kun kiristää pytyn momenttiin
Pakoputkikin oikaistu lämmöllä ja hiottu, enää kiilloitus jäljellä
Tuli motorcoss shopista tilattu 2010 ec:n musta perä. Kiitokset tilauksesta käyttäjälle ville69! Mitä tuolle perälle kannattaisi tehdä kun se pitäisi saada samaan sävyyn ilmanputsarin koppien kanssa? Kannattaako maalata ollenkaan vai lakata vain?
Perä ei mene myöskään suoraan kiinni vaan todennäköisesti pitää ostaa 2010 vuoden underi.
Jonizkille: Tuo keihinin kaasari meni suoraan imukaulaan ja ilmanputsariin koska kiinnitykset ovat samankokoiset, muistaakseni myös keihin pwk 38mm menee suoraan mutta päädyin ostamaan 36mm vääntöjen takia.
Tilattavia osia vielä:
Fmf paisari
Ketjut
Maalit katteille (Wicked Colors Detail Black)
2010 vuoden underi
Imukaula (Tulossa tehtaalta)
Tehtävänä vielä:
Katteiden vesihionta
Tangonpehmusteen viimeisteleminen
Lämpömittarin asennus
Osien maalaus mustalla
Kuvioiden suunnittelu katteille
Sabluunoiden teko
Kultaisella maalaus kynäruiskulla (katteille kuviot/logot)
Maaliksi valitsen tuon Wicked Colors Detail Blackin, koska sitä pystyy maalaamaan isolla ruiskulla 1,2mm suuttimella ja ei tule sitten kultaisen maalin kanssa soveltuvuusongelmia. Isoin homma on ehkä noitten kuvioitten keksiminen ja sabluunoiden teko, saa antaa ideoita!
Ilmoitin myös gassen acs, saa nähdä ottavatko mutta en pety jos en pääse