OT: Luulen, että lar333 tarkoitti tuolla kommentilla, jotta miten sä ne ostat jos rahat ei meinaa edes riittää v-forceen
Onnea projuun!
LeKe96 kirjoitti:Hei jätkät ny oikeesti.
Elkää koko topiccia pyryttäkö täyteen, kuitenki joku mode tulee kohta siivoilee tätä.
Antaa pannulan rakentaa, jos tästä vielä jotain tuliski. Kyl mää ainakin jään seurailee jos ei ihan paskan jauhamiseks mene.
edellistä viestiä ei tarvii lainata.
riksu26 kirjoitti:Katsotaas millanen tästä tulee
OT: Luulen, että lar333 tarkoitti tuolla kommentilla, jotta miten sä ne ostat jos rahat ei meinaa edes riittää v-forceen
Onnea projuun!
Juuuso22 kirjoitti:Jaha. Nytjo 2 sivua saman kylän poikien paskanjauhantaa No ei siinä, saat varmaan vähän muutakin laittaa tohon ku uuen putkiston jos meinaat +31 saaha. Viiään keväällä/kesän alussa samaan aikaan penkkiin pyörät ni voi vertailla
LeKe96 kirjoitti:Joku saman kylän poika mulle kerkeskin jo puhella et meinasit kantaselle viiä viilattavaks. :3
ite en jaksa uskoa että osaisivat kotarin pyttyä parantaa, ennemmin katot jääkö mäntä peittää akk:ssa kanavia ja nostat pyttyä tarpeen mukaan sitten kantta laskemalla lisää ruttuja. Ja kannattaa varmaan muutakin miettiä putken lisäks jos meinaat Juuson husselle pärjätä.
oliko sulla Juuso muuten 125 vai 144 pytty?
LeKe96 kirjoitti:ite en jaksa uskoa että osaisivat kotarin pyttyä parantaa, ennemmin katot jääkö mäntä peittää akk:ssa kanavia ja nostat pyttyä tarpeen mukaan sitten kantta laskemalla..
OziBo_ kirjoitti:LeKe96 kirjoitti:ite en jaksa uskoa että osaisivat kotarin pyttyä parantaa, ennemmin katot jääkö mäntä peittää akk:ssa kanavia ja nostat pyttyä tarpeen mukaan sitten kantta laskemalla..
Eiköhän ne kanavat aukea jo ihan tarpeeksi, vhm:n avulla sitten palotilaa muokkaamaan.
k3mp0 kirjoitti:Etkai sä runkoa tarvitse siihen että osia vois tilailla..
krisuuwz kirjoitti:OziBo_ kirjoitti:LeKe96 kirjoitti:ite en jaksa uskoa että osaisivat kotarin pyttyä parantaa, ennemmin katot jääkö mäntä peittää akk:ssa kanavia ja nostat pyttyä tarpeen mukaan sitten kantta laskemalla..
Eiköhän ne kanavat aukea jo ihan tarpeeksi, vhm:n avulla sitten palotilaa muokkaamaan.
Ei vhm:llä tee vittuakaa kotarissa. Paljo parempi vakio kansi.