No nyt sitten halus husse tehä ne perinteiset husset...
Ajeltiin tossa kaverin kanssa kakspäällä abauttirallaa 10km viereisen kylän tokmanniin, ja just ennen kauppaa husse tykkäs ruveta booaileen jotenkin omituisesti (kuulosti vähän niinkuin olisi bensa loppunut) Sitten siinä koitin pumppailla vielä ja sitten "imas" takasi ja kuulu armoton jysäys putkesta ja puristukset veks. Siinähän sitten vedettiin muutamat vitutusröökit ja ihmeteltiin että millä päästään helvettiin täältä ja soitettiin sitten kaveri hätiin ja tuli hakeen hiluxilla pois
Kone avattiin ja EI ollut mitään näkyvää vauriota... Se tässä kummastuttaa eniten.. M-rengas ehjä joskin kulunut, ja mäntäkin näytti hyvältä (pientä ohipuhallusta pakopuolella) Ei klappia ylä, eika alapään laakerissa...
Mutta nyt alkaa sitten varmaan todellinen hussen uusiminen, meinaan alakerta rempataan (pikkusen rohisee kun pyörittää kampurasta) Smotovanteet tähän tulee huomenna (vanhanmallin SM vanteet) ja sitten suunniteltu ulkonäköä.
Suunnitelmissa olisi siis BUD factory tarrasatsi
, musta runko, smotot maalautetaan candy punaiseksi, leovince x3 tms, KTM smotoloksu, carbonia sinnetänne, ja muut hifistelyt. Mites, kumpana näyttäisi paremmalta, smotot kokopunaisena, vai 50/50 pun ja musta. Tuolla 50/50 maalauksella saisi ainakin ns. factory lookkia..
Loppuun että kertokaapa että mikähän tuon räjähdyksen ja puristusten viemisen selittää? voisko olla jopa niinkin pieni juttu kuin kannentiivisteet?