ideasta toteutukseen eli hetken mielijohteesta tuli purettua koko mopo mutterilleen palasiksi ja pesin kaikki osat vahashampoolla ja harjalla, paremman puutteessa huuhtelu tapahtu suihkussa
Eli iskarin purkiin putsasin ja säädin uusiksi nyt on perä korkeempi ja paljon jäykempi
jäähäriletkut käsitteli jollai silikonipohjasella ja tuli omaan silmään ainaki paremmat, vahasin syylärin suojat.
Ihmettelen kans mihin tuosta koneesta se ylivuoto nippa on kadonnu, kestäsköhä jos pistää letkun tiukasti vai löytyykö noita iha nippelitavarana?
Tähän asti sitte päästii ja kello on 2:39
Vielä löysin parit jutut jotka pitää korjata eli ecu boksin yks johto juuresta hankautunu eriste poikki eli siihen pitää metsästää uus pinni ennenku katkiaa.
Takavalon johtosysteemi pitää kans kattoa ja tehä uudestaan, jostain syystä takavalo ei pala ajaessa pelkästää jarruttaessa (ei syynä) etuakselia en saanu irti voi olla etten osannu mut veikkaan että jumissa.