jonicc kirjoitti:Sitten, en tiiä ootko miettiny, mutta älä tuota öljysuodattimen koppaa kiillottele, näyttää tyhmältä kone sitten. Yhden semmosen oon nimittäin nähnyt
Oon miettiny asiaa, mutta en todellakaan tota toista koppaa meinannu alkaa kiillottamaan, ei tuu hyvä!
Tollaseks jätän.
Maalina käytin koneessa bilteman moottorimaalia, kestää lämpöä (+150 astetta). En laittanu mitää lakkaa päälle, hussesta maalasin moottorin tällä samasella maalilla ja pysy ihan oikeasti tosi hyvin iman mitään lakkoja!
takanakki15 kirjoitti:Olikos muute millane rojekti purkaa toi nelarikone, olis nimittäi männänvaihto eessä itelläki kohta tossa ysärissä ?
Eihän tuo nyt mikään kummonen ole, helppo homma kun tietää mitä tekee!
Päivittelyä...Eli maalasin tossa eilisiltana vielä sylinterin ja sylinterikannen, ihan hyvät tuli. Niistä en nyt erikseen ala laittamaan kuvaa, mutta näette kyllä myöhemmin!
Kokeilin myös maalailla nuita pikkuosia eilen. Maalasin jaltatapit ja nuo pumppujen alaosat! Tuli kyllä pirun hyvät, vaikka itse sanonkin!
Pitänee keksiä tolle siniselle maalille jotain muutakin käyttöä, onko ehdotuksia? Tänään jatketaan kiillotushommilla!