Noniin elikkä kawa saatu vihdoin kasaan parin vuoden tauon jälkeen. Toki muutaman vastoinkäymisen saattelemana
Muuton jälkeen ei tullut mieleen päivitellä tätä, sillä kone lämppäsi, mutta kawaan tuli kummiskin tämän seurauksena -90 kx tekniikka muokatulla kannella ja hauskaa oli kunnes tekniikka leipoi aivan totaalisesti, jonka seurauksena kone lähti kiertoon.
Mutta nyt kun kesäloma oli loppumaisillaan tuli TruC ostettua kdx vakiosylinteri mulle jääneeseen -89 alakertaan hänen ostettuaan omaan projektikawaansa -93 kx koko pyörän osiksi ja kdx kone jäi ylimääräiseksi.
Koska uusi sylinteri oli jo melko paljon ajettu tuli se hoonattua ja ostettua Wössnerin B kokoinen mäntä.
Kesäloman jälkeen alkoi mulla 9 viikon työharjoittelu lähellä kotia, joten kawaa oli aika rakentaa ja tällä hetkellä kawa odottelee 520 jakoista eturatasta ja ketjuja, jotka ensi viikolla tulee hommattua kun tulee lähtö opiskelemaan Ouluun syysloman jälkeen.
Kawa on nyt siis täysin vakio big onen putkea ja kx alakertaa lukuunottamatta ja papereissakin lukee 11kw luistin liikettä rajoitettu 30mm holkilla, mutta holkkia en ole jaksanut värkätä, joten TT tehoissa tämä on.
Ulkonäölle ei ole tehty muuta kuin laitettu -03 kx takakatteet ja nelari kawan penkki, tankki ja etumuovit, runko maalattu harmaaksi, kx alusta huollettuna ja 520 jakoinen rataspaketti nyt kun kerkeää(takaratas on).
Lopuksi pari kuvaa
Autokortti jo kolkuttelee ovella, joten halukkaat laittakoot tarjouksia vaikka yv jos haluaa tämmösen kawan omakseen.