Joo eli ite vaan sähköteipillä peittäny tiivistepintojen reunoja myöten ja sit leikannu pois ylimääräset, tosin itselläni ei ollut irti muu kun mg koppa, imukaula sekä öljypumpun koppa mut antoin niiden olla ku ei näy kuitenkaa mihkää, mutta jos sulla on vaikka kytkinkoppa irti nii se pitää suojata vaikka leikkaamalla paperiarkki muotoo ja sit teipillä tiivistepintaa kii, kuha sit muistaa puhistaa esim asetonilla kaike ylimääräse pois tiivistepinnoist, ja ne akselitki voi pyöräyttää vaikka sillä sähköteipillä piiloon tosin ite maalasin vaa neki epähuomiossa ja on muute homo hinkata puhtaaksi
tuo lasikuulapuhallus on kyllä varmaa paras vaihtoehto ja siihen päälle huolellinen putsaus, ite vedin iha porakoneella ja semmosella rautalanka laikalla mikä lie nimeltään
Laitoi tähän iha perus pohjamaalinki kokemuksen pohjilta ekasta hussesta (ei lähteny bensallakaa maalit pois koneesta ku kaasari tippas) ja vedin sit siihen päälle 4 kerrosta kuumakesto mustaa (400c)
Eli lyhyesti
1. Suojaa pinnat teipillä
2. Katso kone puhtaaksi ja kuivaksi (ei rasvasilla aineilla puhdistusta)
3. Pohjamaali harmaa (ei pakollinen mut parempi tulee)
4. Kuumankesto musta (400c, aina pinnan muututtua mataksi uus kerros, ja itse sain sileen pinnan ku pistin kunnolla maalia siihen rajoille että alkaa valumaan)
5. Anna kuivua jossain missä ei pölyä ja on lämmin,
6. Pinnan kuivuttua asenna osat mieluiten odottasin noin 2pv että kerkeää varmasti kovettua ja kuivua se maalipinta