cagiva mito 300cc

ZungaII
Pyörä:
Cagiva Husqvarna racing Wxe
Paikkakunta:
espoo
Liittynyt:
18.6.2013 0:39
Re: cagiva mito 300cc

ViestiKirjoittanut ZungaII » 30.6.2015 1:27

Juuju pitäs näköjää noit läppii katella tosin noil on hintaaki :s jahka saan myytyy miton muut osat nii voisi katella ;) ja vakiotehothan on 50hp joten realistinen tehonhaku ois 60-65hp koneelta eipä se kummosempii virityksii vaadi kun vähän sylinterin nostamista, isommat kaasarit 28 kaasareiden tilalle vähän kanavien viimeistely yms kannen palotilaa muokkaa jne ja lopuksi tietenkin penkitän vekottimen :seko:
^^anttu
Liittynyt:
27.2.2012 18:33
Re: cagiva mito 300cc

ViestiKirjoittanut ^^anttu » 7.7.2015 2:44

onkos mito edistyny? :P
hemppa12
Liittynyt:
21.1.2013 21:44
Re: cagiva mito 300cc

ViestiKirjoittanut hemppa12 » 7.7.2015 23:14

helvetin hieno projekti !

älä huoli jos sulle ei kirjotele kukaan tähän mutta todella moni tätä seuraa :D
Tankki1
Liittynyt:
7.7.2015 0:35
Re: cagiva mito 300cc

ViestiKirjoittanut Tankki1 » 8.7.2015 4:58

Mites on mito edistynyt? Ja seurantaan menee ;)
santerii
Liittynyt:
25.9.2014 7:15
Re: cagiva mito 300cc

ViestiKirjoittanut santerii » 8.7.2015 22:30

Onko edistyny? ;)
ZungaII
Pyörä:
Cagiva Husqvarna racing Wxe
Paikkakunta:
espoo
Liittynyt:
18.6.2013 0:39
Re: cagiva mito 300cc

ViestiKirjoittanut ZungaII » 10.7.2015 2:42

Juu on edistyny aika paljonkin unohtanu päivitellä no laitan tähän kaikki mitä tehty :lol:
Tosiaa kone mallattu kutakuinkin tehty kiinnikkeet koneelle enää vaatii hitsii ja uudet pultit yms
Kuva
Kuva
Johtosarja siirretty miton runkoon yms virtalukon kanssa vähän sählinkiä kyllä :s saisin yammun virtalukon melkeinpä suoraan vanhan tilalle mut vammasta 2 eri avainta että yks virtalukolle ja toinen tankkiin joten kelasin yhdistee piuhat vaa miton virtalukon yammun sähköihin, tuskin on vaikee homma koska miton virtalukossa on 6 piuhaa ja yammus sama homma, tosiaa tuplaänkät yläpuolelle taitaa jäädä tekemättä kun ei löydy ainakaa vielä järkevää reittiä änkille :| luultavasti laitetaa molemmat änkät oikealle, sit vielä suunitelmaa ulkomuodolle :seko: syylärin alapuolelta joutuu vähän leikkaa katetta että alkukäyrät mahtuisit menemää ja molempia puolia katetta reikä kytkin/mg kopalle, sit täs tuli mahdollisuus saada halvalla sp525 mallin katteet joten olisitvatko wortit vai? Kuva
Perä ainaki nappais ;) ja tän tyyliset takavalot mitäs mieltä olette Kuva
Noo ei täs muut sen ihmeellisempää, ma hommat jatkuu ;) !
.Juho
Pyörä:
Suzuki TS250R '97
Liittynyt:
1.3.2013 12:50
Re: cagiva mito 300cc

ViestiKirjoittanut .Juho » 10.7.2015 10:37

Jos olisi lyhkäsemmät putket, välipillit sais matkustajan jalkatappirunkojen takaa vedetty perän alle.. ainakin jos jalkatappirunkojen alle laittaa holkit.
ZungaII
Pyörä:
Cagiva Husqvarna racing Wxe
Paikkakunta:
espoo
Liittynyt:
18.6.2013 0:39
Re: cagiva mito 300cc

ViestiKirjoittanut ZungaII » 10.7.2015 13:09

Joo siis mul oli ennen tälleen mut entiiä pitäskö tehä uudestaa tällee ja toiselle puolelle tekeminen on vähä haastavampaa Kuva mutjoo koitetaa ;) alun perin keladin vetää swingin välistä mut ei siel oo tilaa :lol:
YZFrider
Liittynyt:
5.1.2015 17:13
Re: cagiva mito 300cc

ViestiKirjoittanut YZFrider » 19.7.2015 1:26

On jo nyt niin hieno värkki et huhhuh. Mut tosiaa toi tuplaänkät perän alle olis täydelline. Toivottavati keksit siihe jonku hienon ratkasun. Ja voisit myös yrittää tehdä sen 1 sivulla olevan kuvan mukaisesti, että putket tulevat alta vierekkäin ja jakaantuvat perän alla? Hankala sanoa tuosta kuvasta hirveästi miten sen saisi tehtyä.
DOGI
Liittynyt:
20.11.2011 14:43
Re: cagiva mito 300cc

ViestiKirjoittanut DOGI » 19.7.2015 8:53

Typerän näköseks jäis jos alat laittaa änkkiä perän alle. Putkia tuski saa mitossa millää taval järkevän näkösiks mitkä vie paisarist änkile, varsinki ku paisarit menee jo itsessää nii pitkälle :roll: Parempi on vaa pistää änkät yhelle puolelle.
ZungaII
Pyörä:
Cagiva Husqvarna racing Wxe
Paikkakunta:
espoo
Liittynyt:
18.6.2013 0:39
Re: cagiva mito 300cc

ViestiKirjoittanut ZungaII » 24.7.2015 3:23

Juu sen verran proju edennyt että katteita leikellyt ja kone kiinni rungos kunnolla 8)
Ja tosiaan putkista et tämmöseen lopputulokseen päädyin Kuva noi perän alle änkät menee liian vaikeeks hommaks ettei jaksa vaivaa :s ja sit ostin tämmösen apikan tyttöystävän naapurilta :lol: Kuva Halvalla sain 8) ja et ei oo ihan mopon tuntunen nii ostinki samantien giannellin putkiston ja airsal 70cc :seko:
Muttajoo ei täs enempää oo tullu päiviteltyy ku ei oo pyöräää tullu tehtyä :s no eiköhän se motiivi iske taas
Ronzaa_
Liittynyt:
2.4.2013 16:24
Re: cagiva mito 300cc

ViestiKirjoittanut Ronzaa_ » 24.7.2015 11:52

Änkät on omaan silmään todella hyvät noin kun tossa punasessa mitossa 8)
hyenadriver
Pyörä:
MBK X-Limit 2006, Piaggio Typhoon 2012 (EX), piaggio typhoon 2003, piaggio nrg mc3 purejet (EX), Hyena evo 2012 (EX)
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
27.6.2012 1:12
Re: cagiva mito 300cc

ViestiKirjoittanut hyenadriver » 13.9.2015 22:20

Onks mitää uutta tapahtunu? :P
Mystcjops
Pyörä:
Suzuki PV (30:nes pyörä)
Paikkakunta:
Raisio
Liittynyt:
24.10.2014 20:37
Re: cagiva mito 300cc

ViestiKirjoittanut Mystcjops » 16.10.2015 0:42

oisko pikkuhiljaa jotai uutta :lol: :lol:
Olli-st72
Liittynyt:
27.7.2013 19:05
Re: cagiva mito 300cc

ViestiKirjoittanut Olli-st72 » 18.10.2015 0:39

Taitaa olla kuollu tää topic nähtävästi aika yleistä näille erilaisille projuille :|