Morjesta pitkästä aikaa!
Unohtunu tää kirjottelu tänne hetkeks ni jos nyt sit sais aikaseks, kun ajokelejä ei enää oikeen oo ja muutenkin ilma sellanen ettei sillä kauheesti vapaaehtosesti aikaa vietä
Nojoo, mutta asiaan tuli kesällä pari takaiskua kotarin suhteen alkukesästä leipo ensimmäisenä työpäivänä ja kun sen sai kuntoon ni vaihdepolkimen palautusjousi sano ittensä irti onneks mikään muu ei menny rikki vaikka pala oli vapaana likkunukkin kytkinpuolella
Outoa kyllä leipomisesta ei jääny mitään huomattavaa jälkeä sylinteriin.
Tämän johdosta tuli sit rempattua koko alakerta kun halusin pelata varman päälle ettei sinne oo menny mitään metallisilppua, joten siellä on nyt petarit vaihdettu. Ja pari vaihteiston laakeria, tiivisteet, stefat. Kankea en ruvennu vaihtamaan ku sillä ajettu alle 100h kevyesti.
Näitten vikojen korjauksen jälkeen meni pari viikkoa ja staattori sano ittensä irti, yritin joka paikasta kattoo jos löytyis käytettynä, mutta aika kiven alla kaikki, jotenkas uutena Takatalon kautta hyvään hintaan, ja ei oo sitä pelkoa että menis heti rikki
Kesällä tuli myös poltettua nakkia sen verran, että pihalla tollanen kymmenen kumin torni pystyssä, on se aina niin addiktoivaa
Tuli myös ostettua paljon uutta palikkaa kotariin kesän ja nyt syksyn aikana elikkäst.
- Uus ilmanputsarikate
- Kuraläppä
- 320 levy ja adapteri
- Smotoloksu ja pumpunsuojat
- Ketjut,rattaat ja laaharit
- Takajarrulevyn suoja
- uudet syylärit
- Boyesen kytkinkoppa
- FMF Factory Fatty
- Uusi kytkinsylinteri ja kumisuojat molempiin kahvoihin
- Staattori
- Sorvattiin myös tollaset kaatumatapit, ja tuli ne maalattua RAL 2009 värillä.
- Ja muuta mitä ei mieleen nyt tule
Nyt tarttis keksiä mitä tolle tekis talven aikana, joten kalvoa aattelin tohon etulamppuun, mutten osaa päättää minkä väristä? Eli kaikki ehdotukset enemmän kuin salittuja.
Sit niitä kuvia