MOORO!
Nyt rupeaa kawasakin kanssa näyttämään jo suhteellisen hyvältä. Osat saatiin tänään postista ja enää täytyisi swingi käydä maalauttamassa ja satunnaisia pikkuosia vielä paukulla. T-palat löin jo tänään kiinni niin sai laitettua tangon ja siihen liittyvät härpäkkeet kiinni, ja huomenna olisi tarkoitus putsata pinnat ja vetää ne metal polishilla ja käydä motonetissä ostamassa sähkötarvikkeita. Ja ehkä aloittaa jopa vanteiden kasailua ja iskarille täytyisi keksiä vielä jotain voi olla että teippaan hiilikuidulla sisältä ja maalaan mustaksi päädyt niin näyttää paremmalta tuon jousen kanssa. Meinasin että käsisuojienkin etuosat voisi hiilikuidulla teippailla.mutta tähän väliin pari kuvaa osista väriin en ole täysin tyytyväinen olisi saanut olla tummepi omasta mielestä mutta kaisen kanssa on elettävä.
pieni lista mitä tarvitsee vielä kawasakille tehdä ennen valmista ajokuntoa
-sähköt kokonaan uusiksi
-swingin maalautus
-hankkia yksi pari bmx tappeja
-keulintaraudan ja tappien maalaus paukulla
-keulahuolto
-vanteiden kasaus ja kääntää kumit vanteille
-iskunvaimentimen kasaus
-teline maskin taakse mittarille ja virtalukolle
-putki maalata uusiksi
-kunnon liitos välipilliin
-käsisuojien teippaus
-keulanteippaus
-jalkatappien modaaminen loppuun
Kokeiltiin pärrää käyntiin ja kyllä kuulostikin ärhäkältä pitkästä aikaa
, ja ensimmäistä kertaa kun väänsi meno kapulaa kunnolla niin meinas mennä kalsarit vaihtoon.
Ei kyllä mitään valitettavaa tuosta budin vaimentimesta.
Tuosta väristä saa antaa mielipiteitä että onko hyvä omasta mielestäturhan vaalea mutta hämärässä ihan hyvän näköinen että ei taida kehdata ajella kuin öisin
Tuohon jäätiin tänään tekemistä on paljon mutta vielä on olemassa toivon kipinä että ehtii aloitus miittiin.
Kommentoikaa ja antakaa mielipiteitä ja hyviä ideoita kuunnellaan.