Huomenta mototnet!
Tuosta sylinterijutusta senverran vielä, että järkevämpäähän olis ostaa (jos jostain löytyy) niin wr/cr pytty ja käyttää sitä, kun se kerran on sama asia kuin sm-pytty koron kanssa? Ei tarvisi sorvauttaa sm pyttyä tai kantta?
Sitten asiaan:
Posti on kiikuttanutut laatikkoon ja ovelle kaikenlaista kivaa
:
Syylärit siis tuli. Hintaahan noilla oli 104e, pränikät alumiinisyylärit suoraan ovelle, ei paha mun mielestä
Putki ja änkkä tuli myös (yksityiseltä):
Tuo "laatta" tuossa on ammattilaisen korjaama lommo
Sen voisi joko kiillottaa, tai sitten laittaa tuohon asti lämpönauhaa
Änkkä on siis HGS shorty, ostokunto-kuvaa ei ole, mutta tässä sen kuori hiilikuituteipattuna:
Tussa alkukäyrässä on "takana" muutama lommo. Ajattelin kokeilla jonain päivänä sitä lommojen oikaisua painepesurilla. Eli sylinteriin tuleva pää tukitaan tiiviisti, putki täytetään kokonaan vedellä ja toiseen päähän alkukäyrää painepesuri tiiviisti, mutta kuitenkin silleen, että se irtoaa ennenkuin joku sauma putkesta repeää
Kyseisestä toimituksesta löytyy youtubesta videoita. Pitänee ensin kokeilla vakioputkeen, siinäkin kun muutama lommo on.
Renkaatkin tuli ja rengastussit:
Tummennuskalvokin tuli ja kokeilin sitä etu-umpioon, melko härskin näkönen tuollakin valkoisella maskilla
Pumppujen alapäät maalasin puolikiiltävällä, tuli ihan siistit, tosin jossain kohti vähän valumaa mutta kuka niitä niin läheltä kattoo
Swingin laakerit irroitin, kun akselia ottaessa neulat ropisi alas ja laakerit näytti tältä:
Katesarjankin pitäisi tulla lähipäivinä.
Pistäkääs kommentteja ja ehdotuksia tai ihan mitä vaan
-Hukki