Elikkäs nyt on saatu 2017 käyntiin ja projekti jatkuu. Hommaahan tässä vielä riittää mutta kohta aletaan päästä näistä hifistelytuuningeista isompiin hommiin, kuten swingin ja takahäkkin maalaukseen.
Tarrasarjakin tuli suunniteltua motocal.com -sivustolla, mistä tuli mielestäni aika hyvän näköinen. Joidenkin mielestä varmasti pyörä näyttäisi ilman tarroja paremmalta mutta omaan silmään näytti ainakin tosi nätiltä tarrojen kanssa suuntaa antavan muokatun kuvan perusteella. Tarrojen tilaus taitaa kyllä jäädä projektin loppupäähän, kun nyt on niin paljon muutakin huolehdittavaa.
Sen verran olen saanut aikaseksi nyt, että pytyn vein Helinin konepajalle hoonattavaksi ja kannen samalla madallettavaksi. Noh, asiathan eivät tietenkään taaskaan menneet ihan putkeen, sillä koneistamon ukko taisi käsittää kannen madalluksen hieman väärin ja sorvasi myös palotilan pois kannesta. En kyllä tiedä miten on mahdollista ymmärtää lause "Madaltakaa tätä kantta tosta palotilan ympäriltä 2.4mm silleen, että toi palotila uppoaa pyttyyn, kun mulle tulee koropala tonne pytyn alle" väärin mutta eipä sille enää mitään mahda. Onneksi oli tuo SM-kansi vielä tallessa ja hieman vittuuntuneena jätin sen sinne tällä kertaa madallettavaksi oikealla tavalla.
ASV-kahvat ja ProTaper-tupit sentään löysivät perille maailman toiselta puolelta. Oon kuullu, että tuo jarrukahva vaatii pientä suostuttelua Hussessa, että jos joku on noita laittanut niin neuvot on ihan tervetulleita.
Paukkupullollakin on jonkin verran tullut leikittyä ja pumpunpäät saivat uutta maalia niskaansa.
Tarrasarjakin tuli suunniteltua motocal.com -sivustolla, mistä tuli mielestäni aika hyvän näköinen. Joidenkin mielestä varmasti pyörä näyttäisi ilman tarroja paremmalta mutta omaan silmään näytti ainakin tosi nätiltä tarrojen kanssa suuntaa antavan muokatun kuvan perusteella. Tarrojen tilaus taitaa kyllä jäädä projektin loppupäähän, kun nyt on niin paljon muutakin huolehdittavaa.
Sen verran olen saanut aikaseksi nyt, että pytyn vein Helinin konepajalle hoonattavaksi ja kannen samalla madallettavaksi. Noh, asiathan eivät tietenkään taaskaan menneet ihan putkeen, sillä koneistamon ukko taisi käsittää kannen madalluksen hieman väärin ja sorvasi myös palotilan pois kannesta. En kyllä tiedä miten on mahdollista ymmärtää lause "Madaltakaa tätä kantta tosta palotilan ympäriltä 2.4mm silleen, että toi palotila uppoaa pyttyyn, kun mulle tulee koropala tonne pytyn alle" väärin mutta eipä sille enää mitään mahda. Onneksi oli tuo SM-kansi vielä tallessa ja hieman vittuuntuneena jätin sen sinne tällä kertaa madallettavaksi oikealla tavalla.
ASV-kahvat ja ProTaper-tupit sentään löysivät perille maailman toiselta puolelta. Oon kuullu, että tuo jarrukahva vaatii pientä suostuttelua Hussessa, että jos joku on noita laittanut niin neuvot on ihan tervetulleita.
Paukkupullollakin on jonkin verran tullut leikittyä ja pumpunpäät saivat uutta maalia niskaansa.