Viimoset vanhat laakerit revin tänään lohkoista kun sai kampuran viimeinkin irti. Kaikki uudet osat oikeastaan on jo, mutta lohkot pitäisi vielä puhaltaa loppuun lasikuulalla.
Tuossa vähän mallailtu lohkoja runkoon, ketjulinja ja kiksiakseli tuottaa hiukan päävaivaa. Kiksiakseli voisi tulla enemmän rungosta ulos mutta se taas sotkee ketjulinjaa, joutuu varmaankin tekemään kompromissin tuon kiksiakselin suhteen.
Myös takajarrusatulassa on omat haasteensa, kun näiden marchesinien keskiöt on leveydeltään RS:n vakioita paljon suuremmat niin joutuu vähän miettimään holkitusta+jarrua uusiksi.
Seuraavana listalla on varmaankin tuo moottorin lasipuhallus+laakeriointi ja kasaus. Ketjulinjan joutuukin suunnitelemaan sen mukaan, eikä tuon uuden takavanteen niinkuin olin alunperin ajatellut.
Tuossa vähän mallailtu lohkoja runkoon, ketjulinja ja kiksiakseli tuottaa hiukan päävaivaa. Kiksiakseli voisi tulla enemmän rungosta ulos mutta se taas sotkee ketjulinjaa, joutuu varmaankin tekemään kompromissin tuon kiksiakselin suhteen.
Myös takajarrusatulassa on omat haasteensa, kun näiden marchesinien keskiöt on leveydeltään RS:n vakioita paljon suuremmat niin joutuu vähän miettimään holkitusta+jarrua uusiksi.
Seuraavana listalla on varmaankin tuo moottorin lasipuhallus+laakeriointi ja kasaus. Ketjulinjan joutuukin suunnitelemaan sen mukaan, eikä tuon uuden takavanteen niinkuin olin alunperin ajatellut.