Jarrulevy on panssariterästä.
Vaimennin on rosteria ja päädyt alumiinia. Sisässä on sorvin lastuja, saa nähä miten toimii. Pitää oikeat villat vaihtaa jossain välissä. Takajarruhilppeetkin laitoin tilaukseen.
E. Kuva näköjään kääntyi
penniviisas kirjoitti:Huhhuh, on kyllä hienoin kotka mitä oon pitkään aikaan nähny. Houkuttelis ettiikö tämmönen prokkis ku näitä kotareita nyt löytyy suht paljon
Mäkistation kirjoitti:Millanen jännitteensäädin sulla on? Paljonko antaa voltteja suoraa staattorilta tulevasta johdosta mitattuna?
Mäkistation kirjoitti:Niin tää kone oli vissiin krossimallista kotoisin? Ettei se keltanen johto olisi alunperin menny kaasuttimelle, powerjetin solenoidille niinku aika monesti ainakin japsivermeissä. Se selittäs tuon onnettoman jännitteen. Vai oliko tiedossa että olis asennettu valollinen staattori?