"Pikkuhetki" vierähtänyt viime päivityksestä ja sillävälin projekti on edistynyt ihan kiitettävästi, ja pikkuhiljaa pyörä alkaa kasaantumaan. Vanteiden laakerit sain vaihdettua ja niissä tuli ongelmia varsinkin takavanteessa, jossa ei ollut kotarin oman vanteen kokoset laakerit ja toisen laakerin ulkokehä jouduttiin dremellöimään navasta ulos ja myös holkkiin oli jäänyt jumiin laakerin sisäkehä.
Uudet laakerit kävin hakemassa ja laitoin ne paikoilleen jonka jälkeen pesin molemmat vanteet kunnolla, näytin vähän rengastussia ja lopuksi vielä ennen kiinnimenoa vahasin molemmat vanteet.
Uudet levyt ja rattaat laitoin kiinni. 320mm levyyn pitäisi vielä tehdä paikka mittarin magneetille.
Sain myös kaverin mukaan laitettua jalkatapit pulveriin, jossa ne maalattiin mustaksi.
Takavanne ja jalkatapit paikoillaan.
Uuden kilventelineen tein myös. Vilkkutelinettä pitää vielä vähän työstää ja sen jälkeen maalaan kilventelineen osat mattamustaksi.
Karjaraudat sain myös pois muoveista ja kiillotettua
Ennen
Jälkeen
Tangonpehmuste, kytkin-ja jarrunestesäiliöiden kannet löysivät myös paikkansa. Ilmanputsariboxin katteisiin sain uudet tarrat.
Runkosuojat teippasin carbonilla, mutta vielä ei ole varmaa pidänkö ne mustina vai teipattuina.
Koneeseen päätin myös vaihtaa kiertokankisetin ja runkolaakerit. Kiertokanki ja runkolaakerit on nyt vaihdettu ja konetta on jo vähän kasailtu. Pytty on tällähetkellä pinnoituksessa ja sitä ennen soodapuhalsin pytyn.
Koneen kasausta
Soodapuhallettu pytty
Ennen
Jälkeen
Siinä oli isompi päivitys aikalailla kaikesta mitä on tullut tehtyä tässä kahden kuukauden aikana, vielä on jonkinverran tehtävää mutta ei paljoa!