kymefighter kirjoitti:Kun tuo powervalven sylinteri ole kädessä niin pakosillassa on halkeama.
Muistaako kukaan laskukaava jolla saadaan selville männänrenkaiden teoreettinen kestävyys pakokanavan mitan mukaan?
Se oli jotakin männän halks/pakoaukolla = toimii tai ei toimi. En enää muista.
Tuon pytyn saisi ehkä elvytettyä vielä, jos on tarpeeksi pieni tuo pakoaukko. Näyttää pahalta...
Pakoaukon leveys : Sylinterin halkaisia= ?%
Noin se lasketaan ja jos laskun vastaukseksi tulee yli 0,72, eli yli 72% sylinterin halkaisijasta. Niin silloin ei ole enää toivoa että kestäis ilman tuota väliripaa.
En ole törmännyt vielä yhteenkään kaksipakoseen sylinteriin jossa olis turhaan se ripa siinä. Eli tuskin se aukko niin pieni on, että toimis jos sen yksipakoseks muuttais. Oletan että sitä meinasit tuolla elvyttämisellä?