Yhessä vanhemmassa DT125LC:ssä törmäsin joskus vastaavaan juttuun, siellä raotti läpät aika pahasti, jotkut Boyesenit taisivat olla. Vaihdoin sitten metallikielillä olevan asetelman ja se lähtikin heti käyntiin. Varmaan kolme päivää hain sitä vikaa.
2-t Yamahat harrasteena jo vuodesta 2008 '90 TZR250 | '86 RD125 YPVS | YZ125:t '83 + '84 valkokilpi + muutama muu päkötin...
Joo läpät raotti ennestään vähä mut nytku otin irti nii sanotaanko nyt näin että kyllä oli menny petareiden täytteeksi boyesenit mistähän tuota uudet ja mitkä ois hyvät ku tahtoo olla vähä hintavia nii kerralla kunnolliset.
Edit: Onko noista pipereistä mihinkään? olen vähä kuullu juttua ja suhtaudun nyt raskaalla skeptisyydellä kaikkiin muihin paitsi vakio filttereihin.
Nyt on tetsiin haettu kaasari, kilpi,takavalo,bensaa sekä happea Mutta pikkuvikojahan löytyy eli kaasarin vaihon jälkeen vastaa laiskasti kaasuun eli käytän kaasua sekunti kaks ja kierrokset nousee, täys kaasulla jos käyttää nii booa hetken ja sitte ottaa kierroksia PS 250 ja muista en tiiä, neula rikkaimmalla ja vakioputsariki kiinni.
Kytkin luistaa kans iha helvetisti vaikka kuinkaa säätää ja on uudet levyt&jouset, pitää katella jos se siitä lutviutus, ja nyt sitä kauan lupailtua käyntivideota.Tiedetään olen kaunis miäs
Youtube raiskas laadun aika täydellisesti, tai sit en osaa ladata HD laatusena
Nonii säätäminen jatkuu nyt on kiinni 240-->290ps ja 17,5-->25tk, ja huomasin näillä semmosen vian että kiihtyy paljon paremmi pintakaasulla, et vissii isompi ps vielä? ja osaako joku sanoa onko tässä kaasarissa muuta ku ilmaruuvi ja tyhjäkäynti.
eikös ilmaruuvi ole se tyhjäkäynti ruuvi. ainakin mitä enemmän saa ilmaa sitä korkeammalla se kiertää. se toinen ruuvi on seosruuvi, muita ruuveja ei ole
^Yleensä ainakin tyhjäkäyntiruuvi nostaa luistia ,että tyhjäkäynti nousee ,yleensä keskimmäinen ruuvi ja sitten eikös se ole vähän kaasarin merkin mukaan ,että onko siinä ilma -vai seosruuvi , näin ainakin muistan lukeneeni
Joo tyhjäkäynti ruuvi on luistin keskellä ja nostaa sitä avaten syöttöä ja nostaen kierroksia, ilmaruuvi on putsarin puolella kaasaria ja seosruuvia en löydä eli ei maha olla, ja tuosta ilmaruuvista ei oo lähes mitää taikaa pyöritellä joten nyt se on 2 kierrosta auki.
Joopa joo kävi nyt nii että voi olla vaihto mahollisuutena, eli pyörähä levahti ihan täydellisesti, ja voin sanoa että vähintääki pinnakireällä ja syynä tähän edellisen perkelee kyläsepän suorittamat laakerivaihdot eli kytkimenlohko kytkinlaakeripesän kohalta halki ja sehä oli ku vispilä sen jälkee, sylinterin pohja meni silpuiksi ku edellise omistajan pultit katkes pohjasta (tyhmä minä ku luulin niiden toimivan), öljyt ja veet sekasin ja kytkin iha vittuna, ei pidä yhtää samantien ku laittaa vaihtee nii sammuu
Näillä näkymin tulolla olis WR Husse eli kisapiikki, jossa vikana horo sylinteri.
Mutta tässä rojektissa saimme sen mitä alkujaankin oli tavoitteena eli kaikinpuolin toimiva DT vaikkakin vähän lyhytikäinen olikin, tältä osalta kiitän ja kuittaan, jatkamme varmaan hussen parissa tässä jossain vaiheessa kesää, Rahaa tuhlattuna tähän yhteensä 1068e