Miton ehostelua MYYNNISSÄ, OSTAKAA!

Moottori16
Pyörä:
Suzuki rm 250
Liittynyt:
23.10.2009 18:30
Re: Miton ehostelua

ViestiKirjoittanut Moottori16 » 23.12.2011 1:19

Eiköhän se riitä kun ihan 98 tankkaat. Vai kuinka kireen tästä meinasit tehdä? :P
Pasikiainen
Pyörä:
-03 Mito, -89 Honda Monkey Rothmans
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
2.11.2008 0:42
Re: Miton ehostelua

ViestiKirjoittanut Pasikiainen » 23.12.2011 1:27

Ihan normin. V-Poweri on vaan parempaa.
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/id28951/ Ostakaa!!!
TooByAas
Pyörä:
tön
Paikkakunta:
Lapua
Liittynyt:
14.2.2008 17:30
Re: Miton ehostelua

ViestiKirjoittanut TooByAas » 23.12.2011 2:52

Pasikiainen kirjoitti:Vaikka siks et menee sit pakoaukko väärään paikkaan :roll:

Siis jos sulla vieläkin alakuolokohdassa mäntä peittää aavistuksen pakoaukkoa(kuvista päätellen), niin eihän 0,2 millin korotus tunnu missään. Ja vaikka mäntä meniskin pakoaukon ali(0,2mm), ei siitä haittaa olisi.

Mutta tietysti parempi pelata varman päälle, ja sun pyöräshän tämä on ;)
Tsekkaa galleria!, Tsekkaa proju!
Fatbar raisereita myynnissä!
Pasikiainen
Pyörä:
-03 Mito, -89 Honda Monkey Rothmans
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
2.11.2008 0:42
Re: Miton ehostelua

ViestiKirjoittanut Pasikiainen » 23.12.2011 10:53

Yks cagiva foorumi, ulkomainen, siel on jannu joka tietää todella paljon kertoi noi asteetkin mitä haluan ja niin edelleen, ajaa kisaa näillä jossain sarjassa. Sanoi et noilla asteilla toi männän on ihan normaalii et näkyy ihan hitusen.
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/id28951/ Ostakaa!!!
kakkaaap
Liittynyt:
2.4.2011 20:27
Re: Miton ehostelua

ViestiKirjoittanut kakkaaap » 23.12.2011 17:44

Hae rajamäeltä v-powerit. Ei se piikillä kauaa kestä ;) Kiva kyl lukee tämmöstä topicii mis on paljon kuvia tekniikasta :)
Täysin homoseksuaalisesti käyttäytyviä eläimiä ovat vain kesytetyt pässit.
On olemassa epätoivoista pätemistä ja paskaa läppää, mä harrastan paskaa läppää
välzy
Pyörä:
4-pyöräinen & KTM EXC250 -11
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
29.11.2008 21:59
Re: Miton ehostelua

ViestiKirjoittanut välzy » 24.12.2011 21:16

et kyllä millään millin tai jopa yli squasheilla mitään yli 98 bensaa tarvitse..

ja vielä, entiedä muutitko jo sitä mittaustapaa mutta tuolla tönärillä tuolla tavalla kuin sivulla 12 mittaat, et tule saamaan tarpeeksi tarkkaa tulosta :)
Pasikiainen
Pyörä:
-03 Mito, -89 Honda Monkey Rothmans
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
2.11.2008 0:42
Re: Miton ehostelua

ViestiKirjoittanut Pasikiainen » 30.12.2011 18:38

Joo tein tinapallobaskan niin 2,4mm se väitti. Vein sylkän madallettavaksi, 1,2mm pitäs saada pois eli näin periaatteessa 1.2 pitäs jäädä squish suunnilleen.

Ei viitti alkaa tekee mitään sen kummempaa, kun on viel kone auki, niin ei oo oikeen tilaa eikä viittikään alkaa lisää irrottelee pärrästä osasta.
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/id28951/ Ostakaa!!!
Pasikiainen
Pyörä:
-03 Mito, -89 Honda Monkey Rothmans
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
2.11.2008 0:42
Re: Miton ehostelua

ViestiKirjoittanut Pasikiainen » 2.1.2012 19:23

Tänään kävin hakemassa sylkän, pari kuvaa.

Mahtaako noi jäljet aiheuttaa vuotua?
Koneistaja kyl sanoi ettei nuo aiheuta vuotua.
Kuva

Kuva

Tos sylinteri putkes on pientä rupua kans, mahtaako haittaa, tuntuu kyllä sormissa mut koneistaja sano että viilas viilalla sen mitä piti.
Kuva

Kuva

Uskaltaako tuon työntää koneeseen?

Kuva
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/id28951/ Ostakaa!!!
Mmakkee
Pyörä:
Kawasaki KX250F -12
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
17.4.2009 21:14
Re: Miton ehostelua

ViestiKirjoittanut Mmakkee » 2.1.2012 19:28

Paha sanoa tälleen kuvan perusteella, mutta ite hiosin tasaseks noi. Tai sitte vie takas koneistajalle..
Pöö
Pasikiainen
Pyörä:
-03 Mito, -89 Honda Monkey Rothmans
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
2.11.2008 0:42
Re: Miton ehostelua

ViestiKirjoittanut Pasikiainen » 2.1.2012 19:51

Niin siis tos sylinteriputkessa olevat skraidut kantsis silottaa? Pakko varmistaa, ethän voi olla niin tyhmä että lähtisit tota päältä noita työstöjälkiä hinkkaamaan?
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/id28951/ Ostakaa!!!
Al_ksi
Pyörä:
Skyteam "ilmatiimi" monkey 125cc, BMW 320 e36 coupe "germanlook" proju & BMW 5** e34 touring
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
26.11.2009 20:19
Re: Miton ehostelua

ViestiKirjoittanut Al_ksi » 2.1.2012 20:15

silota pois! Näyttää ainaki semmoselt etten itte ainakaa mäntää sisää laittas :D Tuot huomenna kouluu ni katellaa ;)
-vainio-
Pyörä:
LC4
Liittynyt:
3.1.2006 21:43
Re: Miton ehostelua

ViestiKirjoittanut -vainio- » 2.1.2012 20:27

Eihän männänrengas noin ylös nouse? Itse sanoisin, että pinnoite lähtee irtoamaan, jos on lähteäkseen, teit sille mitään tai et.
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20
Re: Miton ehostelua

ViestiKirjoittanut LaneKit » 2.1.2012 20:35

Kovaa kenkää ajos vaa ;)

Mut tosiaa kaikki noi sylinteriputkessa olevat rösöt vaikka parisatasella veke, ite teen noi aina.
Pasikiainen
Pyörä:
-03 Mito, -89 Honda Monkey Rothmans
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
2.11.2008 0:42
Re: Miton ehostelua

ViestiKirjoittanut Pasikiainen » 2.1.2012 21:28

-vainio- kirjoitti:Eihän männänrengas noin ylös nouse? Itse sanoisin, että pinnoite lähtee irtoamaan, jos on lähteäkseen, teit sille mitään tai et.

Voiks siit oikeesti lähtee se pinnote vaan lohkeilee? Nyt alko pelottaa :eek:
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/id28951/ Ostakaa!!!
TooByAas
Pyörä:
tön
Paikkakunta:
Lapua
Liittynyt:
14.2.2008 17:30
Re: Miton ehostelua

ViestiKirjoittanut TooByAas » 2.1.2012 21:29

Joo ei muutaku hiot paperilla sylinteriputken reunasta rösöt pois. Nelarissa tuollaiset saattaa aiheuttaa nakutusta ;)

Mutta nuo tiivistepinnassa olevat työstöjäljet ei kuvan perusteella haittaa. Koita kynnellä vetää jälkiä vastaan ja jos ei paljoa tunnu niin ei haittaa.
Tsekkaa galleria!, Tsekkaa proju!
Fatbar raisereita myynnissä!