Pasikiainen kirjoitti:Vaikka siks et menee sit pakoaukko väärään paikkaan
Siis jos sulla vieläkin alakuolokohdassa mäntä peittää aavistuksen pakoaukkoa(kuvista päätellen), niin eihän 0,2 millin korotus tunnu missään. Ja vaikka mäntä meniskin pakoaukon ali(0,2mm), ei siitä haittaa olisi.
Mutta tietysti parempi pelata varman päälle, ja sun pyöräshän tämä on
Yks cagiva foorumi, ulkomainen, siel on jannu joka tietää todella paljon kertoi noi asteetkin mitä haluan ja niin edelleen, ajaa kisaa näillä jossain sarjassa. Sanoi et noilla asteilla toi männän on ihan normaalii et näkyy ihan hitusen.
Hae rajamäeltä v-powerit. Ei se piikillä kauaa kestä Kiva kyl lukee tämmöstä topicii mis on paljon kuvia tekniikasta
Täysin homoseksuaalisesti käyttäytyviä eläimiä ovat vain kesytetyt pässit. On olemassa epätoivoista pätemistä ja paskaa läppää, mä harrastan paskaa läppää
et kyllä millään millin tai jopa yli squasheilla mitään yli 98 bensaa tarvitse..
ja vielä, entiedä muutitko jo sitä mittaustapaa mutta tuolla tönärillä tuolla tavalla kuin sivulla 12 mittaat, et tule saamaan tarpeeksi tarkkaa tulosta
Joo tein tinapallobaskan niin 2,4mm se väitti. Vein sylkän madallettavaksi, 1,2mm pitäs saada pois eli näin periaatteessa 1.2 pitäs jäädä squish suunnilleen.
Ei viitti alkaa tekee mitään sen kummempaa, kun on viel kone auki, niin ei oo oikeen tilaa eikä viittikään alkaa lisää irrottelee pärrästä osasta.
Niin siis tos sylinteriputkessa olevat skraidut kantsis silottaa? Pakko varmistaa, ethän voi olla niin tyhmä että lähtisit tota päältä noita työstöjälkiä hinkkaamaan?
Joo ei muutaku hiot paperilla sylinteriputken reunasta rösöt pois. Nelarissa tuollaiset saattaa aiheuttaa nakutusta
Mutta nuo tiivistepinnassa olevat työstöjäljet ei kuvan perusteella haittaa. Koita kynnellä vetää jälkiä vastaan ja jos ei paljoa tunnu niin ei haittaa.