Ehdinkin tuolla yamaha wr:n merkkikohtaisessa keskustelussa avautua koneen levähtämisesta Männänvaihdon jälkeen ehdin nyt sitten ajaa 1800km ja sokka ilmeisesti lähtenyt irti jolloin tuhon voi arvata... tappi poikki ja männästä 2 palasta lohjennut. Nyt vähän auki suunnitelmat, kun en tiedä pistänkö nyt tähän rahaa kiinni ja sitä 180cc katselisi + putkisto.? Vähän tehonlisäystä sitä kaipaisi, muttei hirveesti innosta 2-tahtisen kulutus. Kysymys kuuluukin paljon tästä olisi mahdollisuus saada esim. Malossin 180cc sylinterisarjalla ja esim. Arrowin kokoputkistolla?
WP_20140531_009.jpg
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Joo sain luvat 6. Päivä, mutta lupahan on kirjoitettu jo 31.4 eli saisin jo käydä sen silloin kun kuukausi luvan myöntämisestä. Ei ne siellä tiedä mikä päivä posti on tuonut sen mulle. Tottakai käyn tekemässä sen mahdollisimman nopeesti, ettei jää viime tinkaan.
Nyt tuli päädyttyä tuohon malossin 180cc sylinterisarjaan ja haettuakin tuli se Sitten tilaukseen lähti nokkaketju ja laahain, ihan varmuuden vuoksi kun jollain on pettänyt se jo 25tkm:ssa. Sitten kytkimeen ainakin jäykemmät jouset ja levytkin saattaa mennä vaihtoon. Putkisto lähtee tulemaan ensviikon alussa todennäköisimmin Ja perus massa arrowi todennäköisesti tulossa käytettynä
Sitte on pieni virhe käynyt ilmeisesti tossa mun Forcemasterissa... Onkos muilla käynyt tommosta mokaa että numerot sekasin tossa Maps nappulassa. 90astetta väärinpäin...
Sit mietityttää tossa ohjeissa nää. Mitä "3114349" "3114851" jne... Oon ihan pihalla noista Forcemasterin säätö jutuista... Viittiskö joku vähän selventää Edit. Tää on malossin yleinen ohjekirja jota käytetään monessa kitissä. Itellä on siis tuo 3114349 sarja