Noniin herätellääs topicci henkiin pitkästä aikaa
Näin alkuun voisin kertoa, että husse siis pääsi myös ACS, koska tuli sinne ilmottauduttua ennen vahvistusta mp-messuille pääsystä. Ennen sitä on tosin vielä paljon tehtävää. Vanteethan eivät siis olleet näyttelyssä suorat, joten ne pitää ainakin suoristaa. Lisäksi pitää vielä setviä uusia sähköjä jos niihin saisi jotain tolkkua. Tavoitteena siis olisi, että husse olisi American Car Showssa lopullisesti ajokunnossa.
Tietenkin husseen on tilattu kaikennäköistä hilpettä lisää Sain käsiini 320mm levyn ja siihen sopivan adapterin. Jospa nyt pysähtyis vähän paremmin Sain myös selville miksi etujarru ei pitänyt kunnolla; toisen liukuputken kumiputkilo on hajonnut joten vuoti sitä kautta paineet pihalle. Varaosana kumiputkiloa ei saa, joten sen johdosta tilasin käytetyn etujarrusetin johon kuului satula, jarruletku ja työsylinteri. Kaikki tämä 50€ hintaan Sitten tuli myös ostettua kolaripyörästä jykevämmät ProTaperin raiserit, koska tässä oli Timelessin höteröt raiserit joista oli porattu reikä pohjasta läpi että ne oli saatu sopimaan. Pääsee samalla turhista patenteista eroon. Raisereiden pultit olivat päässeet vähän ruostumaan, joten niitä myös vähän putsailin. Pyörä on nyt siis samassa jamassa missä se oli noin kuukausi sitten Vielä on paljon tehtävää vaikka se saattoikin mp-messuilla näyttää valmiilta
Näin alkuun voisin kertoa, että husse siis pääsi myös ACS, koska tuli sinne ilmottauduttua ennen vahvistusta mp-messuille pääsystä. Ennen sitä on tosin vielä paljon tehtävää. Vanteethan eivät siis olleet näyttelyssä suorat, joten ne pitää ainakin suoristaa. Lisäksi pitää vielä setviä uusia sähköjä jos niihin saisi jotain tolkkua. Tavoitteena siis olisi, että husse olisi American Car Showssa lopullisesti ajokunnossa.
Tietenkin husseen on tilattu kaikennäköistä hilpettä lisää Sain käsiini 320mm levyn ja siihen sopivan adapterin. Jospa nyt pysähtyis vähän paremmin Sain myös selville miksi etujarru ei pitänyt kunnolla; toisen liukuputken kumiputkilo on hajonnut joten vuoti sitä kautta paineet pihalle. Varaosana kumiputkiloa ei saa, joten sen johdosta tilasin käytetyn etujarrusetin johon kuului satula, jarruletku ja työsylinteri. Kaikki tämä 50€ hintaan Sitten tuli myös ostettua kolaripyörästä jykevämmät ProTaperin raiserit, koska tässä oli Timelessin höteröt raiserit joista oli porattu reikä pohjasta läpi että ne oli saatu sopimaan. Pääsee samalla turhista patenteista eroon. Raisereiden pultit olivat päässeet vähän ruostumaan, joten niitä myös vähän putsailin. Pyörä on nyt siis samassa jamassa missä se oli noin kuukausi sitten Vielä on paljon tehtävää vaikka se saattoikin mp-messuilla näyttää valmiilta