Sain putken läjään. Ei yhtään viimeisteltynä tai mitään, mutta kaikki toimivuuden kannalta tärkeä löytyy. Öljyt ja nesteet masiinaan sun muuta pientä ensikäynnistystä varten. Ongelmat alko, kun käänsin bensahanan auki ja kaasari vuos ylivuotoletkusta kaiken pihalle. Kaasari on siis se 38mm 250 rm:stä ja ikääkin jo 30v. Selväähän se oli että neulaventtiili falskaa, mutta pitämään sitä ei tahtonut saada millään. S,e neulaventtiilin toinen puoli johon toi neula vastaa, on irroitettavissa oleva osa. Se oli jumittunut kiinni ja se hieman kärsi irroitettaessa. Sieltä löytyi kuitenkin kiva yllätys. Kyseinen osa on tiivistetty o-renkaalla kaasarin runkoo. O-rengas oli ihan murentunut ja mennyt semmöseks mömmöksi, sen takia se oli niin kovin jämähtänyt kiinnikin. Se saatto vuotaa sieltä välistä bensaa tai sitten neula jumitti siinä osassa, kun se ei joka asennossa mahtunut liikkumaan kunnolla. En ole varma oliko se sitten tossa irrotuksessa vahingoittunut sen verran. Pyöräytkn sitä varovaisesti sopivalla poranterällä ja neula mahtui liikkumaan.
Uutta täysin sopivaa tiivistettä ei tahtonut löytyä, mutta hieman ohentamalla yhtä o-rengasta ja tiivistemassaa ohuelti kaveriks ja homma oli ratkaistu. Kaasari lakkasi vuotamisen ja tzr pärähti ekalla polkasulla käymään. Kävi yllättävän nätisti. Tyhjäkäytiä ei ollut, kun tossa kaasariss ei ole tyhjäkäynnin säätöruuvia. Pitää kai vaijerilla se sitten laittaa jos ei muuta keksi, outoa kyllä. Ei pitänyt ees kovaa ääntä, vaikk toisin oli luullut. Eipä siinä erikoisempaa sanottavaa, ennen kuin pääsee huomenissa kokeilemaan kunnolla ajamalla. Kello oli jo niin paljon, että piti tältä päivältä lopetell.