Honda NSR Black fighter MYYDÄÄN OSINA

pellu
Pyörä:
Jincheng monkey
Liittynyt:
29.3.2013 20:20
Re: Honda NSR R&B fighter: Päivitystä pitkästä aikaa.

ViestiKirjoittanut pellu » 23.7.2013 5:49

Kannattaa ottaa toi termostaatti tuolta kannesta pois. Kesällä siitä ei ole kuin haittaa. ;) Talvella jos ajelee, niin sitten takaisin. Komea härpäkehän tuo on. Innolla oottelen miltä näyttää takakatteella. Joku pv viivoille ku saan isomman kaasarin kiinni? ;)
Ride one day, fix two

Kortti [x], kilvet [x], pysäytetty [x], sakot [ ], kuumotus [x],
powervalve
Pyörä:
Honda nsr 125 2001
Liittynyt:
16.9.2012 21:42
Re: Honda NSR R&B fighter: Päivitystä pitkästä aikaa.

ViestiKirjoittanut powervalve » 23.7.2013 21:05

Ajattelin lähinnä 10-15 senttiä pitkää piikki katetta itse tykkäisin semmosesta enemmän. kun pitkästä katteesta ;) ja Pellulle lähetää vaan :D
_rieska_
Liittynyt:
13.4.2010 22:07
Re: Honda NSR R&B fighter: Päivitystä pitkästä aikaa.

ViestiKirjoittanut _rieska_ » 24.7.2013 2:08

pellu kirjoitti:Kannattaa ottaa toi termostaatti tuolta kannesta pois.

No ei varmaan kannata ottaa pois! Älä heittele tommosia neuvoja jos et omaa tyhmyyttäs tajua miksi se termari siellä on ;)
Apikka_Razing
Pyörä:
Aprilia sx -125 sekä Gileran rutku talveks
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
22.1.2011 17:36
Re: Honda NSR R&B fighter: Päivitystä pitkästä aikaa.

ViestiKirjoittanut Apikka_Razing » 24.7.2013 15:16

Mietin tossa just itekki että miksi se kannattaisi ottaa pois? :eek:
powervalve
Pyörä:
Honda nsr 125 2001
Liittynyt:
16.9.2012 21:42
Re: Honda NSR R&B fighter: Päivitystä pitkästä aikaa.

ViestiKirjoittanut powervalve » 29.7.2013 2:49

No jos tottapuhutaan niin termariahan ei kannata pois ottaa, koska pyörä ei lämpenisi enää ollenkaan :D Joo ja siis meripäivät vietelty. päälle 200km lenkki, kun tuli vedettyä vähän paikkakunnan pyöräreittejä läpitte. ;) helposti kesti (kilpi oli kyllä repussa kotkasta kotiin paluumatkan :D ei tahdo kiinnikkeet kestää tuota ilmanvastusta.) Mutta no siis hyvä reissu oli Siinä lämpömittaria kytätessäni tajusin että kun pyörän laittaa käyntiin niin lämmöt nousee ensin 80 asteeseen jossa ilmeisesti termostaatti poksauttaa itsensä auki ja laskee sinne 70 asteeseen jossa se näköjään pysyy kierroksista tai ulkoilman lämmöstä huolimatta.

Nyt jos motivaatio riittäis niin tuota tankkia yritän jokupäivä laitella. :D tää nyt on menny vähän taas ajeluks, kun onse vaan niin mukavaa touhua.
powervalve
Pyörä:
Honda nsr 125 2001
Liittynyt:
16.9.2012 21:42
Re: Honda NSR R&B fighter: Päivitystä pitkästä aikaa.

ViestiKirjoittanut powervalve » 6.8.2013 2:26

Joo nyt ois sitten inssit ajeltu ja läpihäs se meni!

Pyörän laitoin inssikuntoon vaihtamalla perän vakioon ja heitin rc valven servon siksaikaa nurkkaan.

Kuva

Tuossa inssikuosissa. Katteet laitoin kiinni vähän niin ja näin. Kaikkea osia en löytänyt tallista joten joutu vähän virittelemään. :D Takavalo toimi puoliks koska toisesta polttimosta toinen lanka palanut tästäjohtuen aina kun jarrua painoin oikeanpuolen valoi sammu ja vasen paloi kirkkaasti. Piuhat ja muut sähköt tungin sinne minne mahtui. Kilpeä en jaksanut siirtää mihinkään suuntaan. Ei siinä, ei sanonut inssisetä mitään. Oli se kyllä hienotunne kun sai ruuvata vakio laivaperää irti ja repiä harkkakolmion pois. ;)

Sitten tuossa shoppailin raiserit ja fättiksen biltemasta mutta en ollut lopputulokseen oikeen tyytyväinen omasta mielestä clip-onit oli hienompiviritelmä tähän laitteeseen... No rahaahan siinä hukkaan menee jos takaisin vaihdan, mutta eipä sitten ainakaan käy vituttamaan kun joutuu epämieleisellä vehkeellä ajamaan. ;)

Sitten muutamat kuvat projektista... Kuvat puhukoot puolestaan.


Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Semmoi viritelmä. Mittareita, ja sähköjä en jaksanu niitata kunnolla kiinni, ja etujarru letku ei riittänyt joten sitä ei tällä hetkellä ole.

HUOM! noita näsärin keulamuoveja, valo umpio, sivukatteet, takakatteet, penkki, kauhukahva, takajalkatapit, takahäkki, ilmanputsarin kotelo, . yms. ois myytävänä, kaikki ei ole priimakunnossa mutta kysymällä selviää.

Ja fatbaarin raisereineen voin myydä kanssa pois jos joku haluaa. :D
Läbä
Pyörä:
EX!! Peugeot Xp Street Evo 3 08/ Cagiva Mito 03 Fighter Proju
Paikkakunta:
Lempäälä/Ideapark
Liittynyt:
22.3.2011 23:08
Re: Honda NSR R&B fighter: INSSI LÄPI!

ViestiKirjoittanut Läbä » 6.8.2013 14:18

Juu ei kyllä tähän sovi ollenkaa toi fatbar. Itsellä taas ei cliparit sopis millään :D
Youtube Kanava Manki Keulaa, TSKM miitti ja muita videoita SUBSCRIBE
Seuraa Fighter Mito Projektia!
Cagiva osaa halvalla! TARJOA!
powervalve
Pyörä:
Honda nsr 125 2001
Liittynyt:
16.9.2012 21:42
Re: Honda NSR R&B fighter: INSSI LÄPI!

ViestiKirjoittanut powervalve » 6.8.2013 17:03

Aika lailla pyöräkohtainen asia ja mitä muutoksia on muuten tehnyt. :D Laitoin jo fättiksen nurkkaan ja vedin cliparit kiinni. Pitää vaan tehdä uudet telineet mittaristoille kun tuo virtalukko siirtyi tankin alle, samalla meni kaikki kiinnikkeet. :D
Jepex
Liittynyt:
10.11.2006 20:02
Re: Honda NSR R&B fighter: INSSI LÄPI!

ViestiKirjoittanut Jepex » 6.8.2013 20:35

Ohho, nyt huomasin vasta että entinen pyöräni, missä päin nykyään menee? :)
powervalve
Pyörä:
Honda nsr 125 2001
Liittynyt:
16.9.2012 21:42
Re: Honda NSR R&B fighter: INSSI LÄPI!

ViestiKirjoittanut powervalve » 6.8.2013 22:03

Kymenlaaksossapäin menee liikkuu tämä laite. Mistäs tunnistit härvelin? :D Eikai nämä kaikki viritelmät sinun tekemiäs ole? :D Tiedä sitten kuinka monta omistajaa tälläkin laittella 12 vuoden aikana ollut. ;)
powervalve
Pyörä:
Honda nsr 125 2001
Liittynyt:
16.9.2012 21:42
Re: Honda NSR R&B fighter: INSSI LÄPI!

ViestiKirjoittanut powervalve » 7.8.2013 11:32

Tänään sitten vimmetsä lomapäivää vietellään ja sitten autoala kutsuu. Meinasin että tekisi nuo keulan sähköt nyt uusiksi pitäs käydä sähköteippiä ostamassa. olis tarkotus kuoria niput ja vetää uudet johtoniput tilalle ja lyhennellä tarvittavat piuhat. Fättiksen raisereineen revin irti ja laitoin paketteihin takaisin siinä on nyt siis 15km ajettu fatbar ja raiserit. :D

Tangon painot jätin pois päästä ja vedin uudet tupet tilalle. Mittaristoille kiinnikkeet pitäisi tehdä varmaan maskiin jollain kiinni.

Maskin umpiossa käänsin polttimon ympäri ja tein uudet koloset sille koska tuntui tuossa maskissa olevan lyhkäset ja pitkät väärin päin kun pitkät näytti maahan ja lyhyet korkeammalle mutta himmeämmin. :eek:
Jepex
Liittynyt:
10.11.2006 20:02
Re: Honda NSR R&B fighter: INSSI LÄPI!

ViestiKirjoittanut Jepex » 7.8.2013 12:36

Rekisterikilvestä ja vaimentimesta huomasin, vaimentimen kun tein amiksen ekalla.
Joo ei tosiaankaan ole mun tekeleitä nuo viritykset, lähti hyvässä kunnossa multa pois muutama vuosi sitten, meidä väilen omistaja(t) pistänyt sitten näköjää oikein vituiks pyörää :|
powervalve
Pyörä:
Honda nsr 125 2001
Liittynyt:
16.9.2012 21:42
Re: Honda NSR R&B fighter: INSSI LÄPI!

ViestiKirjoittanut powervalve » 8.8.2013 0:11

Aijjaa :D No mitänyt kuvista kattelin siistissäkunnossahan tuo on ollut :) Vähä päässyt rapistumaan senjälkeisellä käyttäjällä. :) Hyvin oot tehny vaimentimen, mutta vähän liian ohkaseks olit hionu yhden sauman siitä. ;) Patentteja on löytynyt aika reilulla kädellä. ei tämä viimeisin omistaja kyllä mistään mitään tiennyt taitaa olla hänen kädenjälkeään tämä lopputulos. :D

No mutta asiaan tänään ollut vuorossa siis keulan sähköjen siistimistä. Etu jarru vuotaa ilmaa jostain eikä ilmaus onnistu. Ja pyörä ei lähde käyntiin kipinää tulee ja kaasari putsattu pariin otteeseen eikä mitään tapahdu. Ajoin pyörän talliin tiistai iltana Toivottavasti ei sama kohtalokun viimeisimmällä sylinterillä. Ei olekyllä minkäänlaista merkkiöä antanut... Ideoita?
powervalve
Pyörä:
Honda nsr 125 2001
Liittynyt:
16.9.2012 21:42
Re: Honda NSR R&B fighter: Helppiä!

ViestiKirjoittanut powervalve » 8.8.2013 17:12

Työntämällä käyntiin helposti kiertää normaalisti, mutta startilla ei lähde? Kipinää saa bensaakin pitäisi tulla kokeilin laittaa tulpanreijästäkin mutta ei. Startti pyörii kyllä. voiko syynä olla akku??? laitoin sen nyt lataukseen. tuntuu vähän kaukaahaetulta kyllä. :eek:
Alexir
Pyörä:
EX HusQ 125 SM -09 ,EX Yamaha DT 50 -07 & -09 ,EX KTM EXC 125 -09, EX Yamaha WR 183 -11,EX WR125 -12, EXC450 -04
Paikkakunta:
Loviisa
Liittynyt:
30.9.2011 18:05
Re: Honda NSR R&B fighter: Helppiä!

ViestiKirjoittanut Alexir » 8.8.2013 17:45

powervalve kirjoitti:Työntämällä käyntiin helposti kiertää normaalisti, mutta startilla ei lähde? Kipinää saa bensaakin pitäisi tulla kokeilin laittaa tulpanreijästäkin mutta ei. Startti pyörii kyllä. voiko syynä olla akku??? laitoin sen nyt lataukseen. tuntuu vähän kaukaahaetulta kyllä. :eek:

Villiveikkaus vois olla että akussa riittää virta startin pyörittämiseen, mutta paineen alla ei annakkaan enää kipinää ?

Kokeile ladata/vaihtaa akku ;)
YouTube kanava
[X] M-Kortti [X] A1-Kortti [X] A2-Kortti [X] B-Kortti