Hyvä virittelijä, kun ei saa ees säätöihi mopoaan
Kaasuvaijeri on nyt "uus". Neulaa ohentelin entisestään, mutta ei se tuntunut vaikuttavan. 450 suutin nyt kiinni ja edelleen kiertää puhtaasti. Eihän se voi sen isompaa tarvita, jos kaikki on kunnossa? Tk-suuttimen koon olin kattonu väärin, kun se näkys vähän huonosti, eli 55 kokonen olikin paikoillaa. Joka kierrosalueella toimii hyvin. Ei booaile tai röpöttele missään kohtaa ja silleen. Kiertää puhtaasti, muttei ota kierroksia enää mitään 12K, mitä sillo ekoissa testeissä, vaan jää johonkin 10K pintaan. Toi vois viitata, et olis hivenen paksulla jo, mutta ei mikään varma juttu. Ryypyllä alkaa röpöttää, ettei se mikään ihan kyltymätön ole.
Käyntiinlähtevyys on todella huonoa. Saa aika usein laittaa mäkistartilla käymään. EI yleensä kuitenkaan kasta tulppaa tai mitään. Mun veikkauksia on tyhjäkäyntiruuvin puute (tyhjäkäyntiä ei yleensä ole) tai sytytyksen häiriöt. Se tuppaa edelleen temppuilemaan. Viimetteeks tuli vielä sellanen vika, että sytkä katkes aina vasemmalle käännettäessä. Revin sitten iltapuhteiksi vielä kaikki johot irti. Samal lähtee ylimäärästä johtoo melkonen nippu.