Jo on outo laitos. Sai taas sinne 350 hujakoille pudotella, että alko kiertää puhtaasti. Noh sama se vaikka on pieni suutin kunhan toimii. Sen takia tossa säätämisessä oli ongelmia, koska pyörä otti kuitenkin tekopiikin vaikka oli kuinka rikkaalle säädetty, mutta ei vaan kiertänyt ihan loppuun. Se hämäsi, kun yleensä pyörät jääny pätkimään sillee tehopiikin tuntumaan. Vissiin meni sitte vaan loppu aine palamattomana läpi. Tänää oli vapaata, nii melkeen koko päivä tuli laiteltua. Sylkän alatiivistekin alko vuotaa, huomasin kun tiivistemassan riekaleet väpätti ja oli kone vähän kostea siitä. Vissiin vähän liian pieneksi meni tiivistepinta h-lähtöjen tienoilla, mutta kyllä se nyt taas pitää. Sytkää pitää koittaa aikastaa vähän josain vaihees.
Lämpömittari tuli asennettua. Muute ei mitään ihmeellistä, mutta se on crossiin tarkotettu patterilla toimiva, niin otin patterin pois ja säädin pyörän sähköist 3V virtalukon kautta, niin nyt se menee aina automaatisest päälle ku laittaa virtalukost virrat päälle. Nopeusmittarinkin laitoin, eli sama sigma, joka mulla on ollu tähän mennes mopost lähtien joka pyöräs. Jarrulevyyn pitää viel kiinnittää magneetti, muuten valmis. Mittarinvalot vielä tulee, eli kiekkamittaril taustavalo luultavasti vakiopolttimolla, lämpömittarissa on sisäinen ja sit sigman yläpuolelle pitää laittaa joku ledi.