Eli pytyn sain vihdoin ja viimein irti ja eihän se hyvältä näyttänyt, männänrengas ilmeisesti ollut asialla. Juuri tuossa pakoaukon yläpuolella kivat jurmut. Mäntäkin hieman ottanut siipeensä
Viime viikolla tuli sitten ostettua uusi,käytetty pytty ja kansi sekä mp-pitstopilta ypvs vaijerit ja ketjunohjuri. Pytty oli hyväkuntoinen mutta kansi oli huonommassa kunnossa kuin tuo vanha joten se jäi ylimääräiseksi. Mp-pitstopilta tulivat vaijerit, nekin hyväkuntoiset.
siinä uusi pytty ja ypvs vaijerit jo kiinni.
Kuten moni on varmasti lukenut nin vaihdoin osia patesienen kanssa eli kaasari ja läpät vaihtui ja sain "väliä" vm gianellin putkulan minkä kylläkin myin jo eteenpäin ja tilalle ostin depin minkä tänään kävinkin jo hakemassa. Tuossa vaihdossa hävisin jonkun verran mutta omille ajeluille ja tälle detsille ihan hyvä, varmasti on enemmän vetoja näillä osilla kuin yli-isolla kaasarilla ja vakioputkella .
Pientä "koekasausta" jo tein koneelle. Koko koneestahan puuttuu enää mäntä,tiivisteet sekä kytkinlevyt ja jouset.
Tässä kaikki tällä kertaa. Palaillaan sitten kun kone on kasassa ja ensisavut otettu .
PS. voisin ostaa tähän änkän noin 40-50e kun ei ilman änkkää kehtaisi käyntiin laittaa .