Mattuu- kirjoitti:LISÄÄ HINKKAUSTA!
Kyllä se siitä rupeeaa kiiltämään
Hiljaa prkl
Pitää kattoo jos jaksan, mutten vält. kyllä jaksa, kun tosiaan kun hinkkaan tuon t-palan kokonaan, siinä on todella vaikeita kohtia, tuo oli kaikki helpoin osa tosta t-palasta. Olen ihan tyytyväinen, vrt. mitä siihen mistä lähettiin
Mutta, on tänään jotain muutakin saatu aikaan!
Tähän jäi hommat tänään.
Ketjut pois
Startti akseleineen päivineen irti.
Motti väärässä paikassa!
Putki pois, pitäs ehkä pistää hinkaten noi änkän kiinnikkeet metal polishilla ja putki 800c kuumakestomustalla uuteen uskoon.
Katotaan sit myöhemmin, kun on sen verran lämpöö et voi maalailla ulkona!
Tuorevoitelu- ja kytkinvaijerit pois.
Elaksoinnit hinkattu pois hiukkasen...
Elikkä huomenna tarkoitus ottaa kone pois, vielä jäähdytysletkut kiinni, ja CTS pitää irrottaa niin että se tulee koneen mukana kivasti pöydälle
Siellä on vissiin jotain paskaa, kuuluu rohinaa aina välillä.
Huomenna tarkoitus jatkaa hommia!
Tartteeko tota tuorevoiteluöljypumppua avata ja vaihtaa o-renkaat sisältä jos se ei vuoda? Mulla on kyllä koneen tiivistesatsi mutta mukana tuli niin perkeleesti o-renkaita että ihme on jos saan ongittua oikeat. Onko tuo siis se ainut öljypumppu mikä koneesta löytyy, muuta öljypumppua ei ole? Jos näin on, niin autoissahan tuolla on vähän eri toimintatehtävä.