Vähän updatea:
Eli oon nytten pari päivää tapellu tuon virtapään kanssa. En ole vieläkään 100% varma minkä ostaisin. Mp-racing vastasi että tuo ST5500L olis oikea. Pari tuntia myöhemmin tuli taas sähköpostia että kannattaa varmistaa vielä electrexworldin kanssa. Eli sinne pistin juuri sähköpostii parin kuvan kera. Toivottavasti ne uskaltaisi sanoa minkä noista hankkisi nytten kun niillä on jotain vertailtavaa.
Pyörään en eilen jaksanut edes koskea. Osat on puhdistettu niin että pahimmat paskat on poissa. En jaksa niitä alkaa kiillottelee sen enempää. Runkoa pitäis varmaan puhdistaa mutta kun ei oikeen jaksaisi. Sen verran paljon duunia siitä tulis ja muutenki joutuisin tekee kaiken ulkona... Tässä mä odottelen että virtapään sais tilattua että voisi alkaa laittaa pyörää kasaan.
DOGI: Hienon väsäsit mutta itelläni oli vähän erillainen visio
Katteitten tarrat olisi kyllä ihan nätit noin kuin editoit mutta tässä on syy miksi nuo etukatteet pitää vaihtaa kokonaan...
Ja mulla oli eilen tylsä päivä niin väsäsin sellasen muokkauksen mikä omaan silmään näyttää tosi siistiltä. Tuohon vielä jotkut tarrat niin ai että! Harmi vaan ettei ole sitä rahaa viedä maalaukseen
. Uskallan jopa väittää että vanhanmalliset etukatteen on siistimmät kun uudet
Ja näköjään siellä on ihmisiä lukemassa tätäki topickia niin antakaa ehdotuksia ja mielipiteitä ettei tää yksinpuheluks mene. Mikä valomaski? Itellä on jo yks vaihtoehto tiedossa mutta pidän sen vielä salassa
Ja yks suuri kysymys on se että miten noi katteet saan väsättyä tollasiksi.