Okei, myönnän että olen hidas kuin etana näitten päivitysten suhteen. Mutta olkoot, hiljaa hyvä tulee!
Nyt on siis suurinpiirtein siinä kunnossa että osia tilaamaan, eli ensiviikolla pitäisi lähtä pjmeltä tilaukseen:
-Wössnerin 57mm mäntä, kun nykynen on 0.75 ylikoossa ja vakiokokohan on 56mm? Ja pytyn porautan paikallisessa liikkeessä sittenkun mäntä saapuu.
-Long merkkinen kiertokanki.
-Mitakan tai proxin mäntä nykyseen käyttödetsiin.
-Athenan täydellinen tiivistesarja.
-Wössnerille neulalaakeri.
-Stefat.
Eiköhän nuitte pitäis passata vaikka lukeekin että DT 125R?. Ja sitten laakerit hommaan etralta, hollannista pitäisi tilata 12l castrolin 2t, saksan ebaysta xt660 tarkotettu etujarrulevy, tismalleen sama kuin dtx vakio, mutta löytyy vaan puolet halvemmalla
. Eli tavotteena ois saada sähköt ja kone rempattuna kiinni huhtikuun alkuun mennessä, että tarttee vaa maalata katteet, pikkuhilppeet esim tanko, tupet, tilata maski ja lopulta laittaa säätöihin! Ainiin, myöskin tuli sovittua kaupat 32mm mikunista
.
Ja sitten niitä kuvia, kerranki järkkärillä otettuja.
Vähän pitäs vielä kiillotella
.
Tosiaan, tuohonki pitäs kiksi löytää.
Käyttödeeteen kone, jos sen ny viikonlopun aikana sais purettua.
Männävaihto tarpeessa? Ostotilanteessa kulki hädin tuskin 110kmh, pytyssä pienet jälet ja kampuranlaakerit rahisee ku viimestä päivää
.
Sitten vielä itse käyttödeetee, pärinät 5/5.
Jos sitä nytten alkas proju etenee vähä nopeammin
.