ois vissiin aika herätellä tätäkin rojektia.
mukavasti tällä paukuteltiin se 5-10000 tuhatta. ja sitten poltti kannentiivisteen. onneksi älysin ajella bussipysäkille kun vedot hävis ja koneesta tuntu hehkuvan lämpöä aikalailla. pahemmilta vahingoilta vältyttiin siis. muutama pikku naarmu sylinerissä ( saattaa olla entisiä), ja männän renkaat vähän jumissa. liikkuu kuitenkin, mutta nihkeästi.
ja sähköviat on vainonnu koko ajan. jokin siellä johtosarjassa kusee ja pahasti. varmaankin magneetolta tulevissa johdoissa jotakin hämminkiä, kun rupesi aina pyörimään paremmin kun niitä liikutteli.
ja takarattaitahan tämä vehje söi aika hyvästi,. kolmas jo menossa kymppitonnin sisään
viimeisimmällä päästiin se parituhatta. ja sitten näytti tältä--->
uusi ratas jo paikallaan ja vannetta puhdisteltu ja kiilloteltu.
tuo koko mopon ulkonäkö kusee myös hiukan silmään, joten ajattelin tehdä kokonaan uuden perän, maskin ja etulokarin.
perää aloittelin jo viimeviikonlopulla. tällä kertaa pientä vaihtelua. aina näkee kaikissa pyörissä putkihäkkejä, niin nyt vuorostaan ajattelin tehdä sen 4mm pellistä, niin ei jää myöskään läpinäkyvää tilaa.
häkille sorvasin 20mm pitkät holkit M10 kierteillä ja ne hitsataan levyihin kiinni. näistä holkeita häkkin sitten pultataan runkoon kiinni.
tällä kertaa perä tulee hiukan korkeammalle edelliseen verrattuna.
perästä ja muusta katetuksesta vielä sen verran että koitetaan tehdä mahdollisimman häjyn näköinen vehje.
kuvia ei nyt valitettavasti ole. paitsi tämä-->
ohan tuo koko mopo jo hiukan ajetun oloinen!
uusi mäntä ja tiivistesarja tulossa. ja pyttty hoonaukseen niin, jospa saatas parin kolmenviikon sisään taas mopo ajuun. ei nuo customit todellakaan ole minua varten tehty, ainakaan piikkiset